Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to je moc pěkné...celé. Povídání k výjevu na obrazu skvělé.

(Tvorba K.Rossího je velmi zajímavá).

Marku, moc hezké velikonoční svátky!

1 0
možnosti
Foto

Díky, Marie! Taky přeji krásné, dobré a pokojné velikonoční svátky.

1 0
možnosti
Foto

Dík a nápodobně, Horste! :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Jene, vše dobré, požehnané Velikonoce! R^

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Filipe, přeji hezké a pokojné svátky :-)

1 0
možnosti
Foto

V mlčím...ale já to moc neumim:)))R^ s Vámi se člověk dostane tam, kde se má ocitnout na nedělní mši:)

4 0
možnosti
Foto

Radko, dnes asi nebudu moc povídat, velký dík a přání krásných svátků!

0 0
možnosti
Foto

To je nádherné! A velmi oceňuji doprovodné slovoR^

4 0
možnosti
Foto

Zdeňko, moc zdravím. K tomu slovu mě hodně inspirovaly obrazy skvělého kamaráda malíře... Ale taky to odpovídá mému vnitřnímu naladění, jinak by to člověk asi neuchopil...

Dík za zastavení a přeji krásné sváteční dny :-)

0 0
možnosti

J33a79n 47J65í50l36e80k

18. 4. 2019 23:59

Možná jsem mimo, ale ten obraz mi připomíná něčím gotické umění, které mám dost rád. Je v něm, i když je to reprodukce ta Boží smířlivost s osudem. R^

2 0
možnosti
Foto

Jene, je to malíř, který se po léta inspiruje vlámským gotickým a pozdně gotickým uměním. Jeho mystikou, smybolickou řečí i malířskou technikou. Ale dělá to vlastním originálním způsobem a své příběhy vsazuje do krajiny dnešní Vysočiny. Přijde mi to fascinující.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1001
  • Celková karma 21,65
  • Průměrná čtenost 1194x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy