Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to vikýřník udělal moc dobře..:-)

1 0
možnosti
Foto

Když vikýřníka na půdě zastihu, vyřídím mu to. Určitě bude rád ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ranní ekvilibristika, ale světelné lano taky. Všechny jsou krásné.

1 0
možnosti
KT

A kde je to prádlo, to už se na půdy nedává což? Fotky nádherné, ostatně jako vždy.

1 0
možnosti
Foto

Prádlo už na půdě není a je to škoda. To bych určitě i pomáhal s věšením - a focení bych přitom taky nezanedbal :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju! R^

Taky za potvrzení, že jsem hlasoval dobře. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jejda, moc díky za hlas :-)

Vím, že jsou lepší a mám své tajné favority, kterým fandím...

0 0
možnosti
HBM

;-D někdy předevčírem jsem si zrovna říkala "vikýřník se nám nějak fláká";-D

Tak příště nebudu malověrná:-), protože opět krásaR^

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Ba právě, vikýřník už tušil, že bude podezírán z flákačství a nadměrné potulky s foťákem mimo hlavní a zásadní pozorovatelnu 8-o

0 0
možnosti
Foto

J45a45n57a 49M98a86j43o59v50á

22. 2. 2014 11:07

Čtvrtá a poslední.

Ne, všechny.

Díky za pokoukání ke kafi.:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak teda ke kafi, toho si moc považuji a jdu si taky nalít hrnek (už hrubě dopolední) :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Ranní ekvilibristika, mňam :)

2 0
možnosti
Foto

:-) Nejvíc se mi líbí první a poslední R^

0 0
možnosti
Foto

R^hezky jsem se hned po ránu rozhlídnul.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem moc rád.

U nás byla ráno škaredá mlhovina se zbytky deště, ale už se to krásně rozebírá. Asi honem vlítnu na střechu "dokumentovat dění" :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1013
  • Celková karma 23,15
  • Průměrná čtenost 1180x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy