Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ta poslední, hm :)

0 0
možnosti
Foto

Každý se na něco těší, někdo na slunce, někdo na déšť, ale všichni na Vaše povedené fotky, Marku.

0 0
možnosti
Foto

Žlutá je barva naše. R^

0 0
možnosti

Velmi povedené! R^

0 0
možnosti
Foto

Ač byl dnes slunečný den, odvážila jsem se (sic´ s obavami) rozkliknout Vaše Mokré město. A velice příjemně jste mi potvrdil, že opravdu záleží na tom, jak se člověk dokáže na svět kolem dívatR^. Kouzelné kroužky na loužích:-)

0 0
možnosti
Foto

Já mám radši sluníčko, ale vaše fotky mě dokážou smířit i s tím příležitostným deštěmR^:-)

0 0
možnosti
Foto

J15a92n 54P54r42a20ž51á16k

19. 10. 2014 16:40

R^Příjemně uklidňující fotky:-)

0 0
možnosti

jsem příjemně zmáčená v dnešním slunečném dni ;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 1014
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 1178x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy