Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jedno fotomatiné za druhým a samá krása barev ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Fotomatiné je pro mne moc příjemná akce, rád se jí účastním pokud trochu stíhám... Děkuji! :-)

0 0
možnosti
Foto

Jsou krásné. R^Podzimní pohlazení.:-)

0 0
možnosti
Foto

Vcelku opravdu proti podzimu nic nemám, jen zrovna nemusí fičet ledový severák :-)

0 0
možnosti
Foto

Marku moc hezký dvou a jednolistopad:-)

1 0
možnosti
Foto

Jednostopý i dvoustopý, Jaromíre. Pro motorkáře jasně jednostopý ;-D

1 0
možnosti

Marku, ta fotka se sýkorkou je tak krásná, že by zasloužila nejen samostatný blog, ale i samostatnou vévévéstránku ... i to by bylo málo ... chtěl bych ji mít doma a dívat se na ni každý den ... prostě lze jen těžko slovy popsat, jak moc se mi líbí.

1 0
možnosti
Foto

Michale moc díky za odezvu. Inspiruje mě, abych si nějakou specializovanou vévévé stránku s fotkami nakonec založil... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Marku, pak že ten podzim není krásný. I když ty studené větry mě nějak letos vadí:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle mě ten ledový vítr taky docela zaskočil, dokonce přes víkend na vršcích, kde to fičelo jaksepatří...:-)

0 0
možnosti
Foto

Poezie v barvách podzimu R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, jakási snaha byla... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1009
  • Celková karma 23,64
  • Průměrná čtenost 1184x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy