Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hodně mi to připomíná únor 48 z tím rozdílem že ČSSD tehdy stála na straně KSČ. Nastala by opravdová šaškárna kdyby prezident pověřil sestavením nové vlády Babiše. Dalo by se čekat vznik nové NF složenou z ČSSD, ODS, KDU-ČSL a TOP09. Ať žije Kalousek jako premiér !!!!!

A pak že vládne blbá nálada. Jsme národ švejků

0 0
možnosti
Foto

Únor 2017 se nakonec vyvíjí ještě ZCELA jinak.;-D Jubilejní únor 2018 bude třeba výživnější, kdoví. Ale moc zábavné to není

0 0
možnosti
Foto

:-):-):-) Zdravím, Josefe! Jak jsem napsal níže, kdyby to nebyla vážná věc, byla by to dost velká bžunda :-)

0 0
možnosti

Myslím, že teď teprv "představení" začíná. Show must go on... Díky Marku, kdyby to nebylo o vládě v zemi, byla by to fakt fraška jak od Goldoniho. Posílám pěknou ukázku: http://jdem.cz/c7qf96 :-).

1 0
možnosti
Foto

Dano, máte pravdu, kdyby to nebyla vážná věc, tak je to jasný Goldoni :-) Ještě by to taky mohl být Samuel Becektt anebo Alfred Jarry...

Díky zaí ukázku se senzačním hereckým obsazením. ;-D

0 0
možnosti
Foto

A nic s tím nenaděláme, můžeme jen žasnout ;-D ;-D ;-D

0 0
možnosti
Foto

Když mě ty kouzelnické a cirkusové kejkle TAK STRAŠNĚ trápí ;-D

A pak se zase "trápím", abych k tomu sesmolil přiměřené glosy ;-D

0 0
možnosti
Foto

Skvělá reakce na současno.R^

Jsem jen zvědavá kdo, nebo co, mu podrazí nohy.

1 0
možnosti
Foto

Ono to možná dopadne jak s Arnoštkem z filmu Rozmarné léto;-D

1 0
možnosti
Foto

Marku, koukám, že na První Avenue máte hodně rušno. R^R^

2 0
možnosti
Foto

Pavle, naše První Avenue je takovým jen mírně pozměněným zrcadlem dění ve "velkém" světě. Když je cirkus tam, nějak se to projeví i u nás. Ovšem ten provazochodec mi trochu připomíná Arnoštka z filmu Rozmarné léto. Teď by kdekdo třepal celým stojanem s lany a pokřikoval: "Pane, slezte dolů, vždyť spadnete!" A potom, až ho opravdu shodí, přijde hláška: "Vidíte, vždyť jsem vám říkal, že spadnete" ;-D

1 0
možnosti

J40a53r64a 25R78a20n79k

2. 5. 2017 22:31

Perfektni, jsem zvedava na diskusiR^

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem zatím stále zvědavý, co se v diskusi objeví :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1001
  • Celková karma 21,63
  • Průměrná čtenost 1194x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy