Diskuse

Houbeles se stane

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marku tohle čtu prvně a je to sranda. Až na toho Švejka na konci. Já vím, moc se tam hodí, i když Hašek úsloví "To chce klid" nikdy Śvejkovi do úst nevložil. Ale já tuhle frázi považuji za TOLIK ŠKODLIVOU, že se prostě musím ohradit. Nepoužila bych ji ani ve srandě. Je moc nebezpečná. Vždycky. Jinak zdravím a těším se, že jste zase něco pěkného nafotil. :-)V

2 0
možnosti
Foto

Dano, na žádném z použitých šplechtů netrvám. Myslím, že můžeme namísto "to chce klid" dosadit slova "neberte to tak tragicky". Přitom ani jedno ani druhé asi Hašek nikdy do úst Švejkovi nevložil.

Já zase nemusím výrazy jako "klídek" či "pohodička". A přesto potřebujeme dostatečnou míru klidu a pohody k životu. Pokojné poměry, které dávají lidem důvěru. Neustálé zneklidňování, jak se o to snaží média, není dobré k ničemu. Redaktorům televizního zpravodajství se asi stýská po tragediích, protože když se zrovna žádné nedějí, chytají se každé slámky a "recyklují" nehody staršího data (jako např havárie tramvaje před 70 lety), jen aby mohli s patřičným vzrušením a patosem vypouštět na lidi neklid.

Mám letní režim, na blogu jsem jen sporadicky, a tak zatím nestíhám publikovat fotoblogy, ale materiálu mám hromadu. Snad se k tomu dostanu. Dík za Váš blog o Kostnici a především za krásné hudební ukázky. Přeji Vám hezké léto

1 0
možnosti
JS

Optimistické a vtipné, ovšem Země asi brzy nezvládne rostoucí přemnožení zvířete nazývaného člověk.

1 0
možnosti
Foto

Když ono to zvíře zvané člověk dostalo taky za úkol zkoušet zvládnout sebe... A to je pořádný oříšek ;-D

0 0
možnosti
Foto

Marku, pobavil jste. Je to hodně dobré. Karma...R^

3 0
možnosti
JS

R^díky za nadhled a humor :-)

2 0
možnosti
PL

P11e61t91r 66L20a37n77g44e52r

15. 7. 2017 18:15

Neznal jsem to. Pobavil jste mne.R^

3 0
možnosti
Foto

R^Marku, ten buddhismus a pak samozřejmě Švejk, to je pro mě jak vystřižené:-)

2 0
možnosti
Foto

Jene, někdy mám v sobě i malinký kousek rastafariána (ale se slivovicí ;-D )

0 0
možnosti
ZH

Rychle se naplňuji sladkostmi, co kdyby měli pravdu adventisté ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Sluníčkáři: "Definitivní konec světa přivodí Putin"

1 1
možnosti
ZH

Putinovci: Konec světa způsobí RasPutin :-)

2 0
možnosti