Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádherné foto i doprovodný text. Děkuji, že jsem to mohla vidětR^

1 0
možnosti

Marku asi nejvíc se mi líbí druhý snímek odshora. Je v něm přírodní "tajemno". Záhada zrození světla. Fakt ten se povedl. No a na tom posledním možná zrovna někdo (horkem) vysublimoval. Připomíná mi to Karla Plíhala a jeho konec ve filmu Rok ďábla. Karma a moc zdravím. I když příště se budu těšit na déšť. :-)V

1 0
možnosti
Foto

Taky už se těším na déšť, Dano a moc zdravím

0 0
možnosti
Foto

Definitivně jsem po shlédnutí Vašeho blogu, Marku, rozhodl, že budu sluníčkář.

1 1
možnosti
Foto

Tomáši, nebudu Vám v žádném případě to "fatální rozhodnutí" vyvracet ;-D

0 0
možnosti
Foto

Marku, tohle je krása a k tomu přikládám obdiv, taková krásná slunce se dají nafotit jen v dobu, kdy se leckomu už nebo ještě nikam nechce. Ale fakt je, že okolní příroda je mocná a tak to člověka táhne za ní. :-)

1 0
možnosti

Pobavilo a fotky jsou skvělé.R^

1 0
možnosti

D48a13v75i82d 48V18l86k

10. 8. 2018 16:05

Krásně sluníčkový blog R^

2 1
možnosti
Foto

Sluníčko zapadá... Nic pro "sluníčkáře"... A kde oni jsou? V "matčce sověžaté?"

1 0
možnosti

Jiste by mne zdejsi obrabeci stroje a agenti ve vysluzbe oznacili take jako slunickare. Fotografuji co mne napadne a obcas se neco i povede. Ale slunicko, to k tomu musi byt, bez nej se fotografovat neda. at si o to lzinenavistnici mysli cokoliv.

A Vase obrazky vzdy potesi. mate zkratka pro to slunicko cit.

4 0
možnosti
Foto

Fotky to jsou fakt "epesní", Marku. Karma.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1001
  • Celková karma 21,65
  • Průměrná čtenost 1194x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy