Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Pravdivá sebekritika vítaná.

--------------------------------------

Nemohu jinak, než s poslední větou vašeho článku souhlasit.

.

Jen tak dál.

.

R^

2 0
možnosti
Foto

I Vy jeden sluníčkáři ;-D

2 0
možnosti
Foto

R^ Trefné přirovnání. Karma.

4 0
možnosti
Foto

Jen hříčka, Tomáši. Venku je krásně, tohle je jen taková sluníčkářská kratochvíle :-)

Díky!

3 0
možnosti
Foto

Hezký příměr, já jsem byla ráda, že zde šly mazat lživé, vulgární a obtezujici komentáře, které byly namířeny proti mé osobě. Já jsem zde mazala jen jednoho stalkera, jinak názory byť byly jiné než moje, nikdy .

3 0
možnosti
Foto

S tím plně souzním. (V poslední době jsem smazal opravdu jen něco málo a byly to vesměs komentáře, které napadaly jiného diskutujícího, nebo se otíraly se o jeho rodinu). Naďo, děkuji za příspěvek a přeji Vám pěkný den.

2 0
možnosti
Foto

Přiznání je polehčující okolnost. Budíž Vám odpuštěno.

2 2
možnosti
SB

Myslím, že tento blog jste napsal jen proto, abyste zase napsal nějaký blog.

Jeho samotná existence byla samoúčelem.

2 5
možnosti
  • Počet článků 1014
  • Celková karma 22,89
  • Průměrná čtenost 1178x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy