Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J57a87n58a 67M16a46j60o30v84á

28. 11. 2018 9:16

Okno do nebe.....R^....dostalo mne zcela.

1 0
možnosti
Foto

Rád se podělím zvláště o některé fotky. Moc děkuji za odezvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Poděkování všem za zastavení a příspěvky do diskuse, nyní zvláště za ty nové:

Alžběta, Naďa, Pavel, Olča, Dana a Tomáš. Velice děkuji a přejí krásné, v klidu prožité předvánoční období.

0 0
možnosti
Foto

Velká karma básníkům slova i fotografie. R^

1 0
možnosti
Foto

Ba, snící jsou někteří lidé aspoň občas ;-D A pak nestíhají jiné věci ;-D

Dík za koment, Tomáši.

1 0
možnosti

Marku, když jsem byla malá, občas jsem se zahleděla dovnitř do sebe, stála jsem s nepřítomným pohledem - a maminka mi říkala: "Nedělej díry do vzduchu". Ujalo se to v rodině jako rčení. Poté, co jsem uviděla toto zamyšlení vím, jak vypadají. Je to krásně sestavené povídání a hladí na duši. Moc hezký začátek úterního rána. Dík a zdravím. R^V

1 0
možnosti
Foto

To "dělání děr do vzduchu" mě postihne dost pravidelně i v dnešní době. Jenom při řízení auta si na to musím dávat velký pozor ;-D Kdysi dávno ve škole mi za to šly paní s. učitelky po krku ;-D

Moc děkuji, Dano, pozdravy a přání krásného adventu R^V

0 0
možnosti
Foto

arku, krásné záběry i text. Kdo umí, ten umí.

2 0
možnosti
ND

Krásné fotografie...

1 0
možnosti
  • Počet článků 1005
  • Celková karma 22,52
  • Průměrná čtenost 1189x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy