Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V Marku, MAMINKY jsou MAMINKYV jsou to hrdinkyV

2 0
možnosti
Foto

Děkuji vám všem moc za příspěvky do diskuse. Jsou tak pěkné, že bych asi na každý z nich rád odpověděl dlouze a důkladně. Což moc nejde, jsem s rodinou a slavíme svátky.

Posílám aspoň píseň Adeste Fideles (zpívá Enya)

https://www.youtube.com/watch?v=B1bLxrZEy4g

Požehnané vánoční svátky!

2 0
možnosti
Foto

Marku, děkuji Vám za blog plný lásky. Lásky tak obyčejné a samozřejmé, že každý vnímá, že nic většího člověk cítit nemůže.V

5 0
možnosti
Foto

Milý Marku, to je mi líto, že maminka odešla. Ale vidět z její tváře i z obrázků, které jsou tak zajímavé, spokojenost, vyrovnanost, pozitivizmus. R^ Marku, požehnané Vánoce přeji. Alžbeta

6 0
možnosti
MB

Když mi odešel otec - jako by zazněl hlas : "Přestaň se skrývat tam vzadu a předstup dopředu" ! Když se stalo i s maminkou, zjistil jsem - že jsem sirotek. Na věku "Dítěte" nezáleží, pořád jde o milované rodiče. Zjistil jsem, že nejsem sám - Člověk se opírá o rodinu a opět o ty své milované. Jsou stále se mnou - A já jejich součástí ! Tedy díky všem otcům a maminkám ... V

5 0
možnosti
Foto

R^VR^ Ano, na věku "Dítěte" nezáleží. Taky jsem si uvědomil, že máme "rodný dům" do té doby, dokud v něm žije aspoň jeden z rodičů. Často to bývá maminka, tátové zpravidla (i když ne vždycky) odcházejí o dost dříve...

1 0
možnosti
Foto

Když jsem četl Váš blog, tak jsem si uvědomil, že Vaše maminka musela umřít šťastná. Obklopená milujícími lidmi.

Kolika lidem se takového konce dostane?

Marku, soustrast, ale zároveň s ní i Naději, že to není konec.

12 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Dík! Je to tak, jak píšete

0 0
možnosti
Foto

Nejen Sláva na výsostech Bohu, ale chvála dobrému životu R^, jehož je smrt součástí. Díky V.

3 0
možnosti
JV

Ach jo, takový už je zkrátka život. Upřímnou soustrast, pane Trizuljaku.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1010
  • Celková karma 23,56
  • Průměrná čtenost 1183x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy