Diskuse

Dveře pokory

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ti nejlepší z nás takové dveře nepotřebují - a my ostatní si je zasloužíme. :-)V

1 0
možnosti
Foto

Asi ano, ale spíše si myslím, že je potřebujeme úplně všichni a každý v nějaké malinko jiné podobě. Moc zdravím, Dano, a dík za zastavení :-)

1 0
možnosti
Foto

Mám radost, že jsem taky byl.

Jen těch dveří je zpropadeně málo. R^

2 0
možnosti
Foto

R^ Tomáši, jsou to taková místa, že jejich návštěva se nedá zapomenout.

0 0
možnosti
JS

Možná není od věci dodat, že v tomto nejstarším fungujícím kostele světa se každý rok (nebo i několikrát do roka) odehraje bitka mezi členy řecké ortodoxní církve a arménské apoštolské církve. Většinou se perou o část podlahy, kterou smějí zametat. Běda, jak se koště konkurenční církve ocitne za vymezenou hranicí, pak se těmi košťaty začnou mlátit po hlavách a někdy je boj tak urputný, že musí zasáhnout policie. Kristus by z toho neměl radost...

1 0
možnosti
Foto

Zažil jsem to tam, vím, o čem mluvíte. A v souvislosti s tím je také velmi signifikantní chování ruské pravoslavně hierarchie k ukrajinské pravoslavné církvi a ke konstantinopolskému patriarchátu. ;-(

Princip "dveře pokory" platí na nás na všechny a dokud se mu nenaučíme, tak se budeme takhle furt dokola "mlátit košťaty po hlavách".

2 0
možnosti
DV
Foto

Pěkné fotky a pěkný příměr. Dopoledne jsem se díval na dokument o 2. prezidentovi ČR, myslím jsem tam koutkem oka zpupnost zahlédl.R^

2 0
možnosti
Foto

Kdyby to bylo vidět jenom koutkem oka, to by bylo ještě docela fajn, ale ono to dost mlátí do očí! ;-D

1 0
možnosti
JJ

J94a64n 85J98í70l40e98k

9. 1. 2019 13:07

Kdysi jsem vedl diskusi s jedním takovým "jezdcem na koni," co se mi pokoušel vysvětlit, že má právo své satanistické právo vejít při mši do kostela a hlásat tam své názory. Pokoušel se mi své právo vysvětlit ve dveřích toho kostela. Srazil jsem ho nedemokraticky při té diskusi ze schodů. :-)

2 0
možnosti
JJ

J25a21n 78J16í55l79e77k

9. 1. 2019 13:08

...satanistické názory..

0 0
možnosti
Foto

Krásné, víc netřeba....

3 0
možnosti
  • Počet článků 1006
  • Celková karma 22,78
  • Průměrná čtenost 1188x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy