Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Moc pěkné fotografie a ocenění za ranní vstávání.;-D;-)

1 0
možnosti
ZH

Pěkné jako vždy, já to zaspal a fotoaparát mi zmrznul :-)

1 0
možnosti
Foto

I70v26a19n 62M97a52r89e76k

22. 1. 2019 8:26

Krásná fota a za tento blog p.Trizuljaku. R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Zaspal jsem, takže díky za zprostředkování....R^

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem prospal kus noci. Z pohledu zasvěcených pozorovatelů jevu jsem určitě zmeškal dobu, kdy zatmění teprve začínalo. Normální člověk má v noci spát, jsem přeci jenom amatér a ne astronom. ;-D

Ráno kolem páté mi ale už nevadí si přivstat.

0 0
možnosti

Nedivím se, že v dávných dobách tančili šamani a všichni v kmenech. Je v tom tajemství. Nádherné fotky Marku. R^

2 0
možnosti
Foto

Nádhera! Já to bohužel pouze sledoval cestou do pracovního procesu. Tak jsem na fotky neměl čas i když jsem o tom také uvažoval. Alte takhle bych to asi nenafotil.

3 0
možnosti
Foto

Tomáši, moc děkuji za nakouknutí a příznivý komentář. Rád jsem se podíval na krásné fotky pořízené za pomoci patřičného vybavení (dalekohled, atd.) S tím se samozřejmě nemohu srovnávat. Mám jen starší zrcadlovku a nějaké ty teleobjektivy...

0 0
možnosti
  • Počet článků 1003
  • Celková karma 20,70
  • Průměrná čtenost 1191x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy