Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, mnohé nepoznané, výborně napsané, děkuji R^

1 0
možnosti
Foto

Jsem přemýšlel, co chytrého či nedejbože moudrého k tomu napsat, a zjisti jsem, že mám v hlavě jen otazníky:-) skvělá práce, pane MarkuR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za vnímavost R^ Na tohle opravdu není mnoho slov...

0 0
možnosti
TG

R^R^R^Ano! Ty otazníky s hrůzností v š e c h válek jsou pevně spjaty. Krásný pomník - jednoduché symboly a tak silné sdělení. A ty zvony ....!

2 0
možnosti
Foto

Z těch zvonů mě mrazilo v zádech. A taky další z lidí, kteří tam byli. Teoreticky by to možná šlo zrežírovat, ale takhle, když to vyplynulo spontánně, to mělo jinou sílu...

Moc děkuji za zastavení a pozorné prohlédnutí :-)

1 0
možnosti
Foto

Valka je vůl, jak pravi klasik (Synkopy), o tom zadna. Ale fotky jsou krasne, MarkuR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Honzo! Líbila se mi myšlenka organizátorů symposia, že je třeba na těch místech vytvářet novou tradici a nové vzpomínky. Třeba to pravidelné setkávání výtvarníků a jejich díla osazená v krajině.

1 0
možnosti
JL

Důstojné uctění.R^

2 0
možnosti
Foto

R^karma a dík za infoop tom nevšedním krásném památníku .jinak adjektivum velká u první světové není označení kvalitativní ale kvantitativní

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za zastavení a příznivé slovo. Mějte se hezky :-)

0 0
možnosti
Foto

Majestát smrti, která se neptá na smysl... karma.

1 0
možnosti
Foto

Příroda je tam tak krásná a silná, že se snadno zapomene na minulé války a tragedie...

Dík za zastavení, Filipe

1 0
možnosti
OF

Můj děda bojoval kousek odsud, na Piavě. Nepomohlo to. Naši prohráli.

0 0
možnosti
LF

L46u11k92a85s 25F50i26k84r

29. 1. 2019 15:58

V poli neprohrali.

0 0
možnosti
Foto

Karma. Ten blog by se mohl jmenovat O síle symbolu. Ani nepoučený poutník jej nemůže minout bez zamyšlení. Ta síla zhmotněné myšlenky je i pro ignoranta, jako jsem já, ohromující.

3 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za vnímavé čtení. Přeji Vám krásný den

1 0
možnosti
JJ

J32a48n 38J41í84l10e11k

29. 1. 2019 12:05

Dílo má cit R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 21,73
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy