Diskuse

Obrazy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S velkou omluvou, ohledně avizovaného vysílání na Vltavě. Měl jsem to písemně potvrzené na 9. února 2019, ale přednost dostalo zcela právem významné stoleté výročí narození básníka a prozaika Zdeňka Lorence. Pokud se vysílání z mých veršů uskuteční v jiném termínu, dám určitě vědět.

0 0
možnosti
PK

Moc pěkné jak text tak i fotky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji :-). Od člověka tolik znalého ve fotografii si toho velice vážím

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za všechny přátelské, vlídné vzkazy. Nestačil jsem na ně odpovídat, mám trochu napilno, venkovská kavárna nezahálí ;-D.

Velký dík a přání pěkných zimních dnů.

0 0
možnosti
Foto

Příjemné "posezení" s Vámi, děkuji. :-)

1 0
možnosti
Foto

Moc díky, příjemně se mi čte Váš vzkaz :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Marku, to je krásné, opravdu moc krásné!!! Užívala jsem si slova i fotografie a udělalo se mi na duši milo. Díky VámR^

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, pokud se Vám z mého fotografického a slovního řádění udělalo milo na duši, je mi to povzbuzením. Budu se snažit i dál řádit :-);-D:-)

0 0
možnosti
Foto

Vynikající, krásné, neopakovatelnéR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za milé zastavení, Alžběto :-)V:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1006
  • Celková karma 22,47
  • Průměrná čtenost 1188x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy