Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Dodnes si pamatuju rikanku z nejake knizky, kterou tehdy, kolem roku 1951, cetla moje matka: Zadelala na bochte studeno vodo, decko mo je chvalelo, ze dobre bodo.

3 0
možnosti
Foto

Jura kolem poskakoje,

šeške z hrnka vetahoje.

šeške poďte ven, ven, ven

šeške poďte ven! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Téměř na každé slovo najdeme vhodný rým, někdy to ale dá více práce:

Paganini, ten velmistr hry na housle,

i třeba na jedinou strunu pouhou.

A při hře vždy pevně rty měl skouslé,

jak k výkonu byl pobízen touhou.

Jestlipak víte, jak se řekne hanácky: "stříbrnou lunu zahalil černočerný mrak"?

2 0
možnosti
Foto

Neznám to, ale bode to určitě nejaká bžonda ;-D

2 0
možnosti
JJ

J47a82n 26J60í47l29e36k

2. 3. 2019 9:26

Na blbiny by mě užilo :-)

3 0
možnosti
DH

Sóhlas, veď tými Vášmi nězmyslámi vrchovato naplňujátě každičký Váš čláňok aj dýškuzný príspevok, lebo nič iné stejnáko neumiétě.

1 0
možnosti
DR

Není třeba se omlóvat, my někteří hanáčtině rozumíme. R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Tož bať, abechom nerozoměle! ;-D

1 0
možnosti
MB

Milá tetička je z Prostějova.

Stréc říká - Pódem na Hlóčel, pešina, kolem torkeně! Já čuměl = Byl jsem vyzván k procházce kolem kukuřičného pole k potoku Hloučel. Studia v Brně - Mne ovše vyučila - Pak, jsem již pravil - Jó , vytvoříme Sajtnu, opřeme se o Plótve a tak Šmrncnót se štatlem. Hodíme stopku a dáme nějaký Hrnek. Snad bude volná Sicna, i Chálo je možné. Mój Stréc - se temu lochčil ... :-)

5 0
možnosti
Foto

Čtyři roky tam mě naučily, že Vám i rozumím:)))

5 0
možnosti
Foto

Míša a Marek mi způsobují sobotní ranní záchvat smíchu...a to to učím a dětem říkám, že se jazyku našich nářečí nemáme pošklebovat, že se to nedělá:))...jenže když Váš dva čtu ;-D;-DR^

4 0
možnosti
Foto

Určitě se smějete krásně Radko. To se pozná už ze stylu psaní. Podezírám Vás, že se u psaní blogů dobře bavíte ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D Nezlobím se, pane Trizuljaku, naopak děkuji za krásné sobotní ráno. :-)V

1 0
možnosti
Foto

:-) Super!R^ Haná go!

V ulicích si užívám diskrétní pejskařštinu: "Neskáké, neštěké... nekóóséé!!! Tam nendeme! Nějak nechceš poslóchat, poslední dobó..." Pséce rozumijó.:-)

4 0
možnosti
Foto

Kdysi dávno jsem zachytil hlášku za malého obchůdku na vsi: "Nebele be grepe?"

A psékaři v parko, to je krásná kategorie . Haná go!

3 0
možnosti
Foto

Ale je! ;-D Krásný víkend, Radko

1 0
možnosti
  • Počet článků 1009
  • Celková karma 24,72
  • Průměrná čtenost 1184x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy