Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milí přátelé, děkuji za Vaše vlídné a shovívavé vzkazy, jsem rád. Dnes jsem se už "vykecal" až příliš tím blogem... Rád bych každému z vás odpověděl osobně, ale teď mi to jaksi nejde... Ozvu se zítra a přeji pěkný nedělní večer.

2 0
možnosti
JJ

J88a19n 54J17í61l56e86k

10. 3. 2019 20:42

Všechno pěkný, ale nejvíc se mi líbí ta modrá stela. R^

1 0
možnosti
Foto

To je zase tak hezké poodhalení...vy jste tak hrozně moc dobrý, všechno od vás má duši...velikou duši a pokornou hlubokou výpověď. ..co má víc říct břidil, co si dělá že všeho srandu.:))? Ze jsem moc ráda, že Vaši přízeň mám. Krásný blog. NádheraV

1 0
možnosti
MB

Je to tak a občas píšu - Člověk se skládá z těla a duše. Obé potřebuje provětrávat a okypřovat. Ideálním stavem, je pak zřejmě vyváženost - harmonie. Prostředky k dosažení jsou mnohé - Doslova ve vějíři a záleží na člověku, jak a čím se ovane.

Spisovatel M. Kundera má dobrý bonmot - Dobová oslava, jedince to nebaví a bloume venku. Druhý jej spatří a říká - "Proč jsi smutný? Nemůžeš být smutný - Je šťastná, nová doba" ... !

Já, tu Nesnesitelnou lehkost bytí - řeším psem Ferdou. Záhadný tvor - Stále chce chodit! Tak chodíme, (úmyslně tam, kde může jít volně, bez vodítka). Zprvu mne to štvalo - odtržen od hrnku kávy. Pak jsem seznal, že to je Vono! Provětraná duše i s tělem! Zajímavost - Pesu jde vždy napřed a pak sedá na bobek, čeká. Podíváme se navzájem do očí a jde se dále. (Pořád se to opakuje). Kdybych uměl malovat, jako Vy, tak bych jej vyobrazil. Já skončil u sněhuláka - Panáček již složitý, vždy měl hlavu větší jako tělo, (absolutně v antiproporcích!). Nicméně Hlásím, výše popisované potvrzuje, že zde, naopak - Vše v proporcích je ! Pak, i Snesitelná lehkost bytí ... :-)

1 0
možnosti

Marku, tak to je velmi krásný blog. Ušlechtilý text, a obrázky minimálně tak skvělé, jako Vaše fotky.

Čiší z nich klid, pohoda...a ticho:-)

Díky moc!

3 0
možnosti
Foto

R^Nádhera slov a obrazů.

3 0
možnosti
Foto

To je taková nádhera Marku.... materiál, kterému vtisknete duši.Pro to je karma málo:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 1007
  • Celková karma 22,75
  • Průměrná čtenost 1187x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy