Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já už zase nemám slov, jak nádherné ty snímky jsou. Prostě jsem opět navštívila galerii a odcházím z ní šťastná!R^

1 0
možnosti

Moc pěkné. Rudu znám, křížová cesta.R^

1 0
možnosti
Foto

Tam je nádherně, rád tam jezdím...

0 0
možnosti
Foto

J42a77n98a 81M60a77j50o49v41á

22. 4. 2019 11:04

Marku... Každá Vaše fotka je úchvatná... Děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Marku, to je moc krásné, zvlnena krajina má svůj půvab. Hezké velikonoční pondělí. :-)

1 0
možnosti
Foto

Přeji hezké ráno na pondělí velikonoční

Velký dík všem za zastavení a za milé, přátelské komentáře. Jsem "ve svátečním zajetí rodiny", a tak moc nestíhám odpovídat, ale třeba mi to vyjde večer, aspoň chvilku. Děkuji! Radostné Velikonoce! :-):-):-)

1 0
možnosti

R^ Dík! Co snímek, to umělecký zážitek! Dík! :-)

1 0
možnosti
Foto

:-)R^Marku, skvostné!

1 0
možnosti
Foto

To je nádhera! KarmaR^ (To se mám ještě co učit fotit...)

2 0
možnosti
Foto

Marku, tohle prostě není možné... já si už zakazuji mluvit... ale od té Překrásné Kalvárie,kdy tam hned ted chci být, já neznaboh, pak dál, ty chundelaté jabloně a ta pole zvrásněná a tan kluk ve sprintu... a...a ... a... zkrátka Marek R^VVV děkuji

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS