Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku děkuji ti za krásný od srdce udělaný vyznání. R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Po přečtení tohoto laskavého článku jsem vzpomínal, jak v takových situacích reagovali moji rodiče a prarodiče. A v poslední řadě také já vedle svých kluků. Jak jsem vyhrabával ze zasutých míst mozku různé klukovské dovednosti a finesy. Například co se dá všechno dělat nožem z kůry a ze dřeva v lese. Také převzaté věci od otce...8-o Usilovně jsem přemýšlel jak otec pro mě čtyřletého kluka vyrobil mlýnek na potůčku. A byl jsem potom stejně šťastný jako moji chlapci, když se mi podařilo vyrobit mlýnek jen s použitím nože. A točil se!:-)Karma.R^

4 0
možnosti
Foto

Otakare, velice děkuji zejména na vzpomínku s dřevěným mlýnkem na potůčku R^VR^

1 0
možnosti
Foto

Marku, tady mé hodnocení článkuR^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Velké poděkování, Horste! R^:-)R^:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Filipe, děkuji moc za zastavení :-)

0 0
možnosti

Ráda se připojuji Marku, měla jsem takové oba rodiče a bylo to superrrr. Hrozně moc mi chybí - už léta. Zdravím. V:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Dano, to je skvělé. Mít štěstí na dobré rodiče není tak úplně samosebou, jak by se mohlo zdát. Mně rodiče také chybí, ale to už nejde vrátit, jen je třeba se snažit předat štafetu laskavosti a vlídnosti potomkům...

0 0
možnosti
PL

P64e62t39r 20L92u53k96e15š

24. 4. 2019 10:29

Dobrý lov, Marku!:-)

1 0
možnosti
VF

"Existují i laskaví a trpěliví tátové...." ty poslední dvě věty máte nezaslouženě v závorce. Můj tatínek mně nedal luk a šípy, ale v padesátých letech sehnal sešitového Tarzana - můj první vzor. Ty sešity už nemám, ale tatínek je mým vzorem až do konce života.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^VR^R^R^ Máte pravdu.

(A ty závorky vymažu) ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Hezký článek, Marku. jen si nejsem úplně jistý, jestli se všichni a ve všem chováme civilizovaněji než naši předci z doby kamenné;-)

2 0
možnosti
Foto

Taky si nejsem úplně jistý. Zvláště kmenové války všeho druhu nebo pravěký atavizmus fungování politických stran a jejich spřízněné falangy, to všechno jede přesně podle kromaňonských pravidel. U fotbalových klubů a jejich fandovských bojůvek jakbysmet. Přeji hezky den, Honzo.

1 0
možnosti
ZJ

.... hmmm - a život je zas o něco hezčí R^;-)!!

2 0
možnosti
Foto

Kéžby to fungovalo, kdyby tak šlo psaním blogů dělat život hezčím...

Dík za nakouknutí a komentář :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1005
  • Celková karma 21,46
  • Průměrná čtenost 1189x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy