Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

No tak až takovou rqchandu jsem nečekal

0 0
možnosti
Foto

Rád jsem Vás překvapil ;-D:-P

Přeji Vám hezký prvomájový den, pane Hladíku

0 0
možnosti
LF

L79u18k63a61s 82F10i70k92r

30. 4. 2019 19:51

Cinani by nas nezachranili - udelali by hada na jablkach ... ;-(;-(;-(

3 0
možnosti
Foto

R^:-):-) A ještě by si u toho udělali selfíčko nějakým tím Hujávejem ;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Marku, to je perfektni variace na Andela pane. Ted ale vaham, puvodne jsem chtel do pekla, neb tam se clovek na rozdil od nebe nenudi, ale spolecnost pravoverneho budovatele by mi tam trochu vadila. Trochu dost;-D

4 0
možnosti
Foto

Mně by tedy vadila hodně! :-)

Honzo vzpomněl jsem si na vtip, jak umře takový ten správný hospodský chasník a zjeví se mu svatý Petr. Řekne mu, že sice trávil hodně času po hospodách, ale že jinak byl hodný a nikomu nikdy neublížil, takže si může sám vybrat, kam půjde. "Hm, to je fajn... a můžu se zeptat, co mě čeká v nebi?"

"Tam jsou přeci všichni svatí, mají krásné bílé róby a stále zpívají Aleluja" říká Petr.

"A co je v pekle?"... "No tam jsou chlápci, co trávili noci po hospodách, veselili se, hráli karty a zpívali si ještě i cestou domů!" ... "A co naše kamarádky, které s námi v těch hospodách posedávaly a bavily se?" "Ty tam jsou taky, říká svatý Petr" ...

"No tak to je jasný!" říká ten chasník ;-D

2 0
možnosti
Foto

Dvojka mě dostala: "Můžeš si zvolit..." ;-D

2 0
možnosti
Foto

;-DR^Karma a hlavně to za 6) je super. Proč jste to nenapsal dávno? Díky

2 0
možnosti
Foto

Ani nevím, nějak se mi to postupně skládalo. Asi až teď přišla chvíle, abych to naťukal.

Dík za zastavení :-)

1 0
možnosti
Foto

Ta pětka mi připomněla jeden fousatý:

Přijde Hanička do obchodu k panu Kohnovi a říká: Maminka Vám vzkazuje, že už u Vás nebudeme nakupovat, protože vy Židi jste nám zabili Ježíška!"

Kohn:" Haničko, to já ne, to Roubíček odnaproti!"

R^

9 0
možnosti
Foto

První vlastně taky, ale nemělo by se to nazývat peklo, ale komunistické nebe.

2 0
možnosti
PK

Tak to je nádhera... velmi jste mi zpříjemnil zbytek dnešního dne...

1 0
možnosti
Foto

V tom případě jsem rád. Dík za nakouknutí :-)

0 0
možnosti
LK

L61u41b27o16š 59K59r50i96m34l

30. 4. 2019 16:53

Děkuji. Dlouho jsem se tak nepobavil :-)

3 0
možnosti
Foto

Tajně jsem doufal, že aspoň někomu udělám touhle taškařicí radost :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1007
  • Celková karma 23,83
  • Průměrná čtenost 1187x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy