Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, dobrý výhled v novém týdnu!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, Horste!

Zrovna dnes ráno byly pohledy z vikýře úchvatné, pár zajímavých fotek z toho určitě bude... :-)

0 0
možnosti

Velmi, velmi krásné pohledy Marku. Krásný začátek nového týdne. Zdravím - a děkuji.:-)

1 0
možnosti
Foto

Taky Vám přeji pěkný začátek nového týdne, Dano. Díky! :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za ranní zasnění Marku :-)

1 0
možnosti
Foto

Rád jsem k zasnění přispěl, Filipe! :-)

1 0
možnosti
Foto

Nejen u nás na Hané je krásně...

Velká fotokarma, s úctou.

1 0
možnosti
Foto

Vaše blogy jsou nádherné a kdo je otevře a dříve neviděl..., s Vámi uvidíV

1 0
možnosti
Foto

Sebe bych z toho vynechal. Ať každý vidí svýma očima... Fotografiemi k tomu snad mohu trochu přispět a to by mě těšilo. Ale to je vše.

Moc děkuji za odezvu a přeji hezký nový týden :-)

1 0
možnosti
Foto

J11a17n11a 96M25a49j31o54v72á

26. 5. 2019 20:05

R^Krásně vidíte, Marku. R^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, Jano! A přeji hezký nedělní večer :-)

1 0
možnosti
Foto

Pane Trizuljaku, vy, když budete fotit měsíční krajinu na Mostecku, tak to bude krása :-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Paní Jandová, viděl jsem z těch míst výtvarné fotografie a taky obrazy. Jsem tím více přesvědčen, že tam taky lze najít krásu.... Ale nikdy jsem do tamní měsíční krajiny nedoputoval. Třeba se mi to jednou podaří.

Moc zdravím, a děkuji za přátelská slova :-)

1 0
možnosti
DV

D79a34v87i27d 48V78l90k

26. 5. 2019 17:50

Tma bych se chtěl podívat do AndalusieR^

1 0
možnosti
Foto

Davide, je tam krásně. Asi jsem se do těch končin zakoukal a bude mě to tam táhnout znovu. Mám hromadu dalších fotek, časem ještě určitě něco zveřejním...

1 0
možnosti
Foto

;-D Je mi ctí a potěšením, Tomáši :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 22,07
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy