Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

NádhernéR^. Děkuji.

2 0
možnosti
Foto

Je to skutečná nádhera, MarkuR^R^R^

2 0
možnosti

Užasné Marku, fotky jako tradičně. I mně budí ráno "ptactvo nebeský". Střídají se hrdličky, rehkové a někdy i silně rozčilení kosáci. Asi jim někdo brousí do revíru. Zdravím a dík za krásné počtení, poslyšení a pokoukání. R^

1 0
možnosti
Foto

Dano, ranní ptačí koncerty vnímám téměř jako nebeskou hudbu. Jinak to zní v nahrávce a úplně jinak v přímém poslechu, když člověk vnímá, jak se ptačí hlasy nesou z nejrůznějších stran, někdy i z větší dálky.

I kvadrifonický záznam je slabý proti skutečnému poslechu v krajině.

Dík za zastavení, přeji Vám krásné dny. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky! Přeji hezký den :-)V

1 0
možnosti
Foto

Marku, já jsem opět propadla nadšení, jak jinak... R^

A všem prohlížejícím bych doporučila, aby si každou z fotografií zvětšili, člověk má pak pocit, že se ocitl v úžasné galerii.V

2 0
možnosti
Foto

Zdeňko, moc děkuji a Vaše nadšení mě hřeje. :-)V:-) Jsem taky rád, když si návštěvníci blogu obrázky rozkliknou, protože při vkládání dochází k pro mne nepochopitelné změně, při níž fotografie zešednou a oslepnou. Proto používám řešení, při němž se rozkliknutí ukážou ve své původní podobě.

Přeji Vám hezký den :-)

0 0
možnosti
Foto

Ty mraky Vám, Marku, opravdu jdouR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za zastavení, Jiří. :-)

0 0
možnosti

O54t71a 69K67i76n23c

18. 6. 2019 0:00

Marku, moc hezké fotky, okarmoval jsem to, ale mám obavy, že opět jako pod minulou vaší fotogalerií bude někdo hledat politiku a narážky na vás. R^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za zastavení a přátelská slova, Oto :-)

Té negativistické projekci některých lidí nezabráním. Žel i pod blogem, jímž jsem chtěl především vzdát úctu vzácnému člověku Jiřímu Stránskému, se objevily úplně hloupé a zbytečné provokace.

1 0
možnosti

D60a76v68i44d 31V31l40k

17. 6. 2019 19:42

Marku, já Tě trochu podezřívám , že to nejsou skutečné fotky, ale Tvé vitráže. Tady se na nebi nic akového neděje;-D!

1 0
možnosti
Foto

Davide, jak jsi to poznal? ;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 21,83
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy