Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, již tradičně - krásné pokoukání.R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, Pavle. A přeji vše dobré

0 0
možnosti
Foto

Krásně jste ten cervenec zachytil. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak, to se málem červenám :-) Dík!

1 0
možnosti
PK

Vaše fotky se mi prostě líbí.:-)

1 0
možnosti
Foto

To mě moc potěšilo od člověka, který se soustředěně a dlouho fotografií zabývá. Děkuji a přeji Vám stále dobré oko.

0 0
možnosti
Foto

Pěkné záběry i komentáře. Díky. :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc. Vážím si toho, že vnímáte blog jako celek i s komentáři.

0 0
možnosti
Foto

:-)R^Krása, nic jiného mě nenapadá

1 0
možnosti
Foto

Málokdy mi dojdou slova, Marku. R^

2 0
možnosti
Foto

Je dobře, že Vám slova nechybí při psaní blogů.

Mně slova pravidelně dojdou, ba i brada mi spadne, když zahlédnu signální (přesněji řečeno na první signální soustavu útočící) názvy některých zdejších "zvláště vybraných" článků ;-D

Dík za zastavení, Tomáši a přeji dobrou, pokojnou neděli

0 0
možnosti

Mě moc nadchly ty "díry do nebe" - a není jich na fotkách málo. Krása Marku. Zdravím. R^

1 0
možnosti
Foto

Dano, zdravím a díky! Když se mi občas podaří vyfotit ty "díry do nebe", jsem rád, baví mě to. A krajina se fotí mnohem lépe, když se na obloze nad ní něco děje. Přeji Vám hezkou neděli a moc doufám, že se Vám někdy znovu vrátí chuť psát blogy. Stále mám kdesi "v šuplíku" psaní o starých, neobvyklých nástrojích.

0 0
možnosti
Foto

Jako vždy všechno nádherné.R^ Ale pro mě je číslem jedna romantický červenec. Ale všechny ostatní snímky jsou mu v patách.;-)

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, moc děkuji za nakouknutí a přeji Vám krásnou neděli

1 0
možnosti
Foto

Takže to ranní okno, měla ta hrdlička ... jestli tomu rozumím správně, Marku;-) no, nebudu tu opakovat, co už řekli ostatní, navíc čekám, až se načtou všechny obrázky - pak se pokochám ;-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Je to tak. můj počítač taky někdy čte pomalu a zajíkavě jako prvňáček na základní škole. ;-D

Hrdličky taky někdy mívají ranní vokno. Přejí pěkné kochání, Karle :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 21,67
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy