Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc děkuji za všechny vaše tolik přátelské a shovívavé vzkazy. Měl jsem pár šťastných a pokojných dnů mimo "interfernet" :-), a tak jsem nestíhal odpovídat. Přeji vám všem krásné léto

0 0
možnosti
Foto

Jako vždycky... Pěkné, moc pěkné. R^:-)V

1 0
možnosti
PK

No tedy moc povedené.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pokud se teď podíváme po našich lánech, uvidíme nejen pásy, ale také spoustu slaměných kruhů nasvislo. Takže ufouni nezahálejí.

Jinak moc hezké fotky R^

1 0
možnosti
Foto

Vetknou krásu přímo do srdce :-) karma.

1 0
možnosti
VN

Úžasné to na tom vašem blogu je .... ptactvo se vám do srdíčka houfuje ... R^

1 0
možnosti

Marku napřed jsem se pobavila a pak to projela ještě jednou - a pokochala. Fakt úžasný nápad. Okouzlila mne ta střecha - pozdravuji. R^

1 0
možnosti
Foto

Foto za mne R^ A text - napadla mně slova K. Kryla : "V módě je proužek... " :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS