Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

Nadpis není výrokem pana Šrámka, nýbrž Karla Havlíčka Borovského.

3 0
možnosti
SB

Omlouvám se, zbrkle jsem reagoval.

Nevšiml jsem si, že nadpis končí jinak než výrok K.H.B.

Tento výrok neznám a nevím, kdo je jeho autorem.

Autorem první části výroku je zcela určitě K.H.B. a po něm to asi někdo poupravil. Nevím kdo, možná skutečně pan Šrámek.

3 0
možnosti
Foto

Vy vůbec netušíte, co význam slova vlastenec znamená.

5 1
možnosti
Foto

Součásti vlastenectví je například láska k rodné řeči, k předkům a celkovému kulturnímu dědictví po nich. Láska k rodné zemi a jejím obyvatelům, láska k její historii, kultuře, památkám a krásám přírody. Láska a úcta, láska a úcta a do třetice láska a úcta. Nikdy nenávist a neúcta k jiným, nikdy nenávist a neúcta k jiným a do třetice nikdy nenávist a neúcta. Pokorná, tichá práce ve prospěch vlastní země. Čím méně okázalosti a čím méně bití v prsa, tím lépe.

Pro mne osobně je zároveň vlastenectví neoddělitelně spojené s láskou a úctou k jiným zemím, jejich lidem a kultuře. Nejde to od sebe oddělit. Jsem občanem své země a dělám pro ni co mohu. A stejně tak jsem občanem světa. Všude, kam jsem měl možnost zajet, jsem našel dobré přátele a měl jsem také příležitost projevit úctu. To všechno lze dělat nenásilně, přirozeně a bez výkřiků o vlastenectví.

Ale prosím, napište, co je dle Vás obsahem slova vlastenec. Možná vůbec nebudeme v rozporu

6 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

7 0
možnosti
  • Počet článků 1007
  • Celková karma 23,45
  • Průměrná čtenost 1187x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy