Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak se taky hlásím do rodiny vyvrhelů a říkám -

Foldyna je pro mne symbol úpadku dneška. Klasický, nepracovitý levičák, bez vlastních úspěchů. Až prohrál všechny vlastní volby - (a které ručil), zazněl hlas Miloše = "Jaroslave neodcházej"! Kde bych takového Vola pohledal? Nech rozproudit svou polosbskou krev a pij ji rozumným lidem dále ! Taky to tak dělám, pravda už jenom Vyji! Mám nějaký věk a na motorku už nevylezu. Kožený oblek taky nepotřebuji - Zkožatěl jsem již dostatečně ... ! To jsou typy jako blázen. Lehce připomínám, že Gavrilo Princip nám zastřelil Arcivédu Ferdinanda! Foldyna je takový podobný - Přestárlý školák, anarchista - Popojíždí, troubí a vyje s Vlky ... :-)

4 0
možnosti
Foto

No co, já jsem zase podle jednoho významného blogera multikulturní rasista,

Padouch nebo hrdina ...

R^

5 0
možnosti
Foto

Taky už jsem pár nálepek schytal ;-D Všechno jedna rodina! ;-D

2 0
možnosti
Foto

R^;-D;-D;-D - ale ono to vlastně zas až tak moc k smíchu není.

4 0
možnosti

No, myslím, že když má na sobě pan Foldyna kožený obleček Nočních vlků, tak něčím Zdeňka Fierlinga přece jen připomíná.

A koneckonců i Antonína Zápotockého...

3 0
možnosti
Foto

Ještě prý byl nějaký slovenský politik Rudolf Strechaj. (Hrdina Mňačkova románu "Jak chutná moc") V jeho doprovodu jezdil obrněný Tatraplán s otevíratelnou střechou. V něm jezdili borci v těžkých kožených kabátech a měli kulomet na výsuvné lafetě.

1 0
možnosti
Foto

Karma ! Také žasnu nad tím, co všechno si dnes říká "liberálové" nebo "konzervativci".

2 0
možnosti
Foto

Mně vrzalo v uších i to, jak tuším Nečas říkal, že ODS je liberálně pravicová strana. A ona přitom byla konzervativně levicová! ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 21,53
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy