Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Už dlouho jsem neviděl tak krásné fotky. KarmaR^:-)

S případným vaším dovolením si je stáhnu do počítače. Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Pane Langere, děkuji Vám za slova o mých fotkách, vážím si toho.

Pokud Vás opravdu oslovují krásou, pak bych Vám dovolil aspoň dvě nebo tři si stáhnout a použít k Vašim výhradně osobním účelům. Věřím, že poslouží k dobrému.

S úctou.

0 0
možnosti
Foto

Podle zamlženého ranního vokna musel být večer dost veselý. :-)

1 0
možnosti

Všechno je to hezké a snímek elektrické vedení s balonem má v sobě až Lhotákovskou poezii. Dík Marku. Zdravím na Hanou. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Dano, moc děkuji za zastavení a vlídný, přátelský komentář. Přeji Vám krásné září. Tam u Vás budou určitě i skvělé houbařské úlovky

0 0
možnosti
IM

Taky nikdy nevím, co na tyhle Vaše blogy říct, tak neříkám většinou nic:-). Je to nádhera, potěšení pro duši. Připomíná mi to Reynka nebo Čepa, stejné sepětí s řádem přírody, kontemplace, ticho a klid, za kterým tušíme drama... Posílám miliardu srdcí, úsměvů a díků:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Moc děkuji!

Jan Čep je mi moc blízký v mnoha ohledech. Seznamoval jsem se s jeho dílem přes samizdat, občas se mi takto dostaly do ruku útržky z překladů...

Ale hlavně, jeho rodiště, Myslechovice máme za kopečkem. V Cholině má bohužel jen symbolický náhrobek, ale jeho srdce jakoby zde stále tlouklo... Je to cítit...

0 0
možnosti
Foto

Marku, jako vždy mám při pohledu na Vaše krásné fotografie pocit, že všechna další slova jsou zbytečná. Posílám karmu a poděkování za zážitek mému srdci milý.!R^

P.S. Verše: VR^

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, moc rád jsem Vám ten milý zážitek zprostředkoval. Také si považuji, že jste přečetla mé veršování a že na ně tak hezky reagujete. Děkuji! :-):-):-)

0 0
možnosti
ZH

Nadrátované ptactvo je opravdu povedené...včetně názvu fotoblogu.

Ideální světelné dráhy fotografům přejme.

1 0
možnosti
Foto

Zdeňku, velice si vážím Vašich slov znalce.

A děkuji za přání ideálních světelných drah. Stejné přeji Vám i všem

0 0
možnosti
Foto

Marku, krása notováR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Hodně často si u práce notuji, a tak se to asi někde nakonec projeví ;-D

Dík za vlídná slova!

1 0
možnosti

Tak já se už konečně veřejně přiznám ... MILUJI VLAŠTOVKY!

1 0
možnosti
Foto

Michale, já už dávno, ale dosud jsem to tajil! ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 1001
  • Celková karma 21,63
  • Průměrná čtenost 1194x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy