Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I51v42a11n 46M75a88r68e85k

22. 9. 2019 19:47

Rostou rostou p.Trizuljaku. Dnes ve Vizovických horách to bylo potěšení pro oko i pro duši . R^

1 0
možnosti
Foto

To muselo být krásné. Přeji Vám moc ten zážitek R^

0 0
možnosti
Foto

Ráda chodím na houby, jen sama nesmím , ztratila bych se. Tyhle (tihle) "vepříci" jsou ale krásně vožralý (í)

1 0
možnosti
Foto

Jsou pořádně zpumprlíkovaní Pumprlíčci jedni! ;-D;-D;-D

Přeji krásnou neděli :-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, dík!

A přeji hezkou neděli :-)

0 0
možnosti

R^

Na takové exmpláře se také rád dívám. Vždycky chci vzdát díky Bohu, že jsem je našel. Ale vždy se na ně vrhnu jako zvíře a na Pána Boha si vzpomenu, až když je mám v košíku!

:-)

1 0
možnosti
Foto

Marku, proto je nejlepší chodit na houby VOŽRALEJ, potom houbař nevidí, že jsou houby VOŽRANÝ. Přeji Tobě a celé tvé smečce povedený konec týdne a natrefení na co nejvíc NEVOŽRANÝCH hub! R^R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^;-D;-D;-D Vzpomněl jsem si na postavu z filmu Mrazík. Dědeček Hříbeček vždycky něčím cinknul, tuším kytičkami zvonků. A tak mě napadlo, že jako dědeček, bych mohl chodit do lesa aspoň malinko "cinknutej" ;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Milý Marku, protože letos se s "mojí nohou" do lesa nedostanu, jsem vděčná za takto nádherné smímky a lesní reportáže. R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, Vašich problémů s nožkou je mi moc líto ;-( Držím palce ať se to co nejrychleji zlepší :-)

Jsem rád, že Vás fotografický výlet do lesa potěšil a přeji krásný víkend! :-):-):-)

1 0
možnosti
DR

Také jsem si to tento týden užil a to nejen kvůli úlovkům, ale také kvůli způsobu sběru poněvadž bohatě stačilo chodit po cestách a okolo aut. K mému překvapení hlavně janci (křemenáč osikový) které se tu po letech objevili a v menší míře i praváci a kameňáci. A vzhledem k tomu jsem babky, kterých tam je na náklaďák, nechával pocestným. Problém je v tom že už tam začíná být sucho, takže počítám s tím že příští týden je po sezóně. Nicméně, mrazák na zimu naplněn, takže spokojenost. R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to je skvělá zpráva, naplnění mrazáku houbami zajišťuje dobré kulinářské vyhlídky na dlouho, nejenom na zimu. U nás většinou zásoby vydrží až do další sezóny,

Taky jsme už namrazili a nasušili. Začínají ve velkém i suchohřiby a v zahradě vyrazily vatovce. takže zase bude něco. Mějte se pěkně.

0 0
možnosti
PL

Prostě lesní pohoda. Nádherné fotky. R^

Zdravím tímto i pana Flašku, taktéž byl v lese a taktéž karma.R^

1 0
možnosti
Foto

To je pravda, Tomáš Flaška má moc pěkný houbařský blog.

Zdravím a přeji pěkný víkend.

1 0
možnosti
Foto

Krása, vážený pane Trizuljaku, krása Vašich fotek, jako důkaz toho, že život zůstává životem jen v pohybu, ve vznikání, tvoření a ničení. Jen možná není třeba tolik spěchat, "shora" jsem totiž slyšela "Nespěchejte, neboť není mnoho času." A to bez ohledu na člověka platí především v lese. Děkuji VámVR^

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, vážená paní Voříšková, to jsou krásné myšlenky. Člověk na to občas zapomene, ale myslím, že je to pravda: Když se mi zdá, že mám málo času, je třeba zbavit se chvatu, nespěchat a udělat jednu věc pozorně, v klidu.

Máte pravdu, v lese se už vůbec nemá spěchat. Opakovaně mě oslovují dvě myšlenky. Jedna je od Franze Werfela: "Člověk je duchovně živý, dokud umí žasnout" Druhá je připisována Martinu Lutherovi: "I kdyby mi přišel někdo říct, že zítra bude konec světa, půjdu do zahrady a zasadím strom, který jsem měl v plánu zasadit".

Přeji Vám hezký víkend a děkuji! :-)

0 0
možnosti
Foto

Marku, právě včera jsem si do sytosti užila houbařský sběr. Musím říct, že u nás ještě dobrý, právě se "líhnou" a je to prostě zážitek!!;-)R^ díky za fotky.

1 0
možnosti
Foto

Jitko, to je největší zážitek, když se houby "líhnou", jak píšete. Moc Vám tu radost přeji! A k tomu krásný víkend :-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 21,67
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy