Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I56v42a 96M61a66r21k46o54v32á

19. 10. 2019 21:27

Překrásné... krajina s dušíR^:-)

3 0
možnosti
Foto

Myslím, že to vystihujete, ta krajina má duši... Není to všude úplně stejné, jsou i krajiny, jejichž duše byla zničena... Ale tohle určitě není ten případ.

Dík za zastavení, přeji Vám hezký víkend.

1 0
možnosti
Foto

krajina zvlněná tak akorát :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Někdy je taky zvíněná tak akorát. V každé vesničce, kterou jsem projížděl, byly u domů poutače na košt a na prodej burčáku (atd.) Z mé strany to ale bylo velmi akorát, protože jsem jel autem a nemohl jsem si dát ani kapku. ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Marku. luxusní fotky, ono to malebné úsovské Toskánsko je v mém hledáčku už dlouho. V Moravském Toskánsku jsem byla minulý týden, ještě se však tolik nebarvilo. Ale je tam krásně. Díky. :-);-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, Moravské Toskánsko bych rád pořádně fotograficky prozkoumal... Jen toho času kdyby bylo více. Je to pro mne celodenní výprava.

Na Úsov to mám blízko, můžu tam zajet častěji.

Díky!

Přeji Vám hezký víkend :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

J54a70n 44P76r80a67ž29á18k

19. 10. 2019 18:09

R^Mé oči se popásly, Marku, děkuji:-)

1 0
možnosti
Foto

Večer si dám na Vaši počest kalíšek moravské slivovice, to je pastva pro chuťové buňky ;-D

1 0
možnosti
Foto

Dechberoucí krása, pane Trizuljaku V:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí, paní Jandová :-):-):-)

0 0
možnosti
ZS

Ta kaplička! Úžasný záběr.R^

I v Toskánsku je možno říci - hle, toť toskánská Morava v celé své kráse. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, ta kaplička mě fascinuje... Nápad s toskánskou Moravou se mi líbí, pokud se mi někdy zadaří a pojedu tam, tak tam zkusím najít "moravské" motivy. :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Znám to, tam jsem se narodila - a tam je můj domov. VDíky za propagaci mého rodného kraje. . R^

1 0
možnosti
Foto

Je tam spousta půvabných starobylých a někdy i zastrčených vesniček. Krásný kraj, přeji Vám ho moc.

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké fotky..hladí na duši..

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za nakouknutí. Jsem rád, pokud Vás fotografie pohladily :-)

0 0
možnosti
MV

uz dlouho jsem takovou "lekarnu" od Vas, Marku, potreboval

dekuju

1 0
možnosti
Foto

Marku, taky toulání podobně pěknou krajinou je jako lékárna. Rád předávám aspoň něco skrze fotky...

A zdravím, přeju pěkný víkend.

1 0
možnosti
JS

Krásné fotky. Ostatně jako Vaše všechny. V 70.letech jsme to tam někde brázdili s kamarády na vandru a pamatuju na nádherná rána po probuzení ve spacáku. Tenkrát jsem bohužel neznal Toskánsko, takže to přirovnání mě nenapadlo. A když jsme pak po nějakých 30 letech s manželkou byli na Mikulovsku a na Pálavě, měl jsem ten přirovnávací pocit rozšířený tak nějak obecně na středomoří. Třeba v Pavlově jsem si připadal jako v Řecku. Ale to jsou jen taková moje halucinování. Podstatné je, že je tam nádherně.

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, Pálava i krajina kolem je jako zjevení. Jako kus Středomoří, který se "přestěhoval" k nám.

Moc zdravím, přeji Vám hezký víkend, pane Strádale.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1010
  • Celková karma 24,42
  • Průměrná čtenost 1183x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy