Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J32a36n 11P15r23a17ž24á11k

27. 10. 2019 10:16

R^Úžasné, žůžasné:-)

1 0
možnosti
Foto

Žůžovně Vám děkuji! :-)

1 0
možnosti

Marku...to není fér - na to už se nedá nic napsat!

Jen snad to, že za to, že jsem oněměla krásou fotek, Vám bude můj muž vděčný:-)))

Krásnou neděli - aspoň takovou, jako je tento blog!:-)

0 0
možnosti
Foto

Tedy, Marie, tato souvislost (vděčnost Vašeho muže) mě fakt nenapadla ;-D Jeden netuší, jaké dopady můžou mít jeho fotky...

Také Vám přeji krásnou neděli! Asi půjdu uvařit něco dobrého k obědu pro svojí paní a možná taky uklidím, na znamení, že jsem se polepšil ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
JS

Nádhera. Taková, která přebije všechny špatnosti tohoto světa.

2 0
možnosti
Foto

Připomněl jste mi Dostojevského. Jeden z jeho hrdinů, poté co se dostal na Sibiř, do vyhnanství, si - možná na dně beznaděje a zoufalství - řekl: "Krása spasí svět". Protože i autor sám vyhnanství a jeho zoufalost zažil, usuzuji, že ta postava z románu mohla mít autobiografické rysy.

Každopádně se ale trochu obávám častého používání podobných rčení. Na procházkách krajinou našlapuji potichu, někdy skoro s bázní...

1 0
možnosti
BK
Foto

Děkuji Vám a přeji vše dobré

0 0
možnosti

R^

Jen v úctě k Nejvyššímu roste smysl pro krásno!

:-)

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, Bohumíre. Pozoruji, že mnozí lidé mají v sobě tuto úctu, aniž by uměli přesně ji pojmenovat. Prostě ji mají a žijí z ní.

0 0
možnosti
Foto

Podzim je pastva pro moje oči a vaše fotky mi jí dopřávají opravdu hodně. Jsou nádherné, pane Trizuljaku.:-)V

3 0
možnosti
Foto

Děkuji a přeji Vám krásnou neděli, paní Jandová

0 0
možnosti
Foto

Ty fotky jsou lepší, než mnichovský máz piva, Marku. Skvělé. R^

3 0
možnosti
Foto

Tomáši, zatím jsem na Oktoberfestu nebyl, znám ho hlavně z fotek od kamarádů. Nálada je tam impozantní, hlavně když se vydaří počasí...

Nejsem na masové akce, ale mnichovský máz piva by mi v zásadě vůbec nevadil

Přeji krásnou neděli :-)

0 0
možnosti
Foto

Jiří, oplátkou děkuji za Vaše vtipné nedělní veršování o chlapci, který se nechal z(i)mámit. :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den Marku, mám ho spojený jen s těmi žejdlíky, ale Oktoberfest na Hané ve Vašem podání je dechberoucí :-)

3 0
možnosti
Foto

Filipe, k Oktoberfesu mám takovou básničku:

Do tupláku

podzim

jak ze zlata mi hází listí.

Mysl

i má duše

tehdy

nadvakrát se čistí

Zdravím, přeji krásnou neděli

...

3 0
možnosti
  • Počet článků 1007
  • Celková karma 23,65
  • Průměrná čtenost 1187x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy