Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Dobře napsáno,. R^

K defilé pohřbů byl krásný vtip:

.

Bude 1. Máj a paní učitelka říká Pepíčkovi: „Pepíčku, ty jsi hrozně zlobil, tak na 1. Máje poneseš Brežněva. Co má Pepíček dělat, odnese Brežněva. Rok se sejde s rokem a paní učitelka říká: „Pepíčku, ty jsi zlobil snad ještě více než vloni, poneseš do průvodu Andropova.“ Inu, co má Pepíček dělat, nese Andropova. Za rok opět paní učitelka říká: „Pepíčku, Pepíčku, s tebou není k vydržení, zlobil jsi, musíš nést Černěnka.“ Pepíček odnese Černěnka. Za rok je další 1. Máj a paní učitelka říká: „Pepíčku, poneseš Gorbačova.“ Na to Pepíček: „Ale paní učitelko, tentokrát jsem vůbec nezlobil!“ Učitelka říká: „Já vím Pepíčku, ale když ty máš tak šťastnou ruku!“

9 0
možnosti
MV

Karma, Marku. Dekuju.

7 0
možnosti
Foto

Také já děkuji, Marku, za zastavení a přečtení... Přeji hezký večer

0 0
možnosti
Foto

J51a11n 64H41o36r13n92í48k

7. 11. 2019 18:09

Dobrý večer. Velice oceňuji, že se v předvečer významného výročí tématu svobody-nesvobody a připomínání toho, v čem jsme to tenkrát žili, takhle věnujete. Dík patří samozřejmě i ostatním blogerům, kteří se věnují tomuto tématu. :-)

R^

5 0
možnosti
Foto

Moc Vám děkuji za odezvu. I já si moc vážím kolegů blogerů, nejenom zdejších, kdo tu dobu a znovunabytí svobody připomínají. Mezi mnoha jinými rád zmíním někdejší vynikající blogerku z iDNES, Moniku Le Fay.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za připomenutí. To je velmi smutný případ. A jako obvykle, viníci zůstali neodhalení a nepotrestáni. ;-(

2 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Karma R^. Dobře shrnuto.

14 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

11 0
možnosti
JL

Pokus o převýchovný tábor s pomocí veškerých represivních složek i armádou špiclů

se nakonec nezdařil. Svoboda je silnější. Stálo to mnoho zdraví a lidských životů.

Některé jedince se jim však podařilo přeškolit, potkáváme je na zdejších diskuzích.R^

17 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, pane Leinere. Trvalo to dlouho a bolelo to, mnozí zaplatili životem. Mezi nimi bohužel i lidé z mého příbuzenstva a také například rodiče některých mých přátel. Ale svoboda je ještě silnější

Co se týče "přeškolování" a "přeškolených": Zpočátku jsem si občas něco přečetl i z těch "půvabných" proruských kanálů. Toxický koktejl polopravd, lží, podvrhů, dezinterpretací a promyšlených propagandistických manter tam byl tak hustý, až se skoro nedivím, že na to někteří lidé nalítli.

Ti, kdo podobnou propagandu konstruují, pracují zcela vědomě s psychologicky propracovanými postupy útočícími na podprahové vnímání. A tak jsem si řekl, že přeci nemusím pít jedy, abych se přesvědčil o tom, že mě fakt mohou otrávit ;-D

7 0
možnosti
Foto

Marku, výborně napsáno. Mne také uráží pan Václav Klaus st., který považuje disidenty za zcela bezvýznamný článek. Bez nich by to vypadalo nepochybně jinak, dneska je módou na ně plivat, ale šlo o statečné jedince, kteří vzdorovali hnusné brutální přesile.

Pan Klaus si svoje moudra může lhát do kapsy, Lidé vědí, co si mají myslet.

Karma.

24 0
možnosti
Foto

Tomáši, mě ten pán už ani neuráží, měl jsem od počátku nějakou "varovnou anténku" a nevěřil jsem mu. Ale přesto je třeba se proti takové špinavosti aspoň ohradit.

2/ Přátelil jsem se po léta (už před rokem 1989) s Josefem Luxem. Od něj jsem se dozvěděl mnohé a vše mi potvrzovalo tu moji původní intuici. Bohužel je to tak.

3/ Letos koncem listopadu budeme s mnoha přáteli a známými vzpomínat na Josefa Luxe u příležitosti 20. výročí jeho úmrtí. Je třeba toho statečného člověka, který své nasazení ve veřejném životě v podstatě zaplatil životem, znovu připomenout.

6 0
možnosti
Foto

Vynikající článek, MarkuR^ - není co dodat, a navíc, mluvíte mi z duše, a možná nejen mně ;-)R^R^

19 0
možnosti
Foto

Karle, díky! Jo, tajně doufám, že tohle je pro většinu lidí naší země stále důležité téma je třeba vědět a připomínat si.

Citoval bych zdejšího "klasika": Miluji svobodu a demokracii ;-D

7 0
možnosti
  • Počet článků 1009
  • Celková karma 23,98
  • Průměrná čtenost 1184x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy