Diskuse

Listopadůvka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Foto číslo 2 a ten poslední, až kýčovitě krásný les, dnes u mne vyhrály.

A kde je kaple sv.Rocha ?

1 0
možnosti
Foto

Nojo, rochním se ve fotkách kaple svatého Rocha, přebírám, vybírám... až jsem nakonec zapomněl! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Nějak jsem vás propásla, ale naštěstí objevila.....podzimní barvy, podzimní slunce, podzimní mlhy, podzimní pan Trizuljak....to je ta super kombinace ;-):-)VR^

1 0
možnosti
Foto

Jen abych to nepřekombinoval ;-D

Moc díky za zastavení, paní Jandová

0 0
možnosti
Foto

R^Hlavně ta letící holubička je úžasná.R^

1 0
možnosti
Foto

Nějak mi tam vlítla do záběru :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

... mé trochu protažené hmmm ... je velmi uznalé hmmm (možná jsem ho jen protáhl málo):-), kdy krátké, jaksi opovržlivé hm ... které bych si u Marka nikdy nedovolil, by znamenalo cosi jako nic moc nebo ták (slyšíte doufám ten rozdíl) - dodávám jen pro "zichr" ;-)R^

1 0
možnosti

Krásne, keď je hmlisto, na sľnku tak isto.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Radko, jestli přijde Martin na bílém houpacím koni tak ho speciálně pro Vás vyfotím. Dík za nakouknutí :-)V:-) Přeji krásný den!

2 0
možnosti

Překrásné fotografie!R^R^R^V. Já listopad miluju a děkuji moc za zachycení jeho kouzla.

3 0
možnosti
Foto

Jen ty typické listopadové mlhy se mi zatím nedařily.Tím víc jsem se radoval, když svítilo slunce. Děkuji za zastavení, pane Pavlíčku

2 0
možnosti
Foto

Inu, nic většího než dole Horstův komentář mě nenapadá, tak jen R^

1 0
možnosti
Foto

Tak jo, nechám se ukecat! :-) Filipe, moc zdravím a dík!

1 0
možnosti

Krásné fotky Marku, nejvíc mě asi okouzluje ptactvo nebeské. Zdravím. R^

1 0
možnosti
Foto

Dano, ptactvo nebeské mě taky fascinuje. Někdy se zjevuje více jindy méně, ale vždy mám radost. Zvláště když se taky podaří nějaké cvaknutí.

Posílám pozdravy k Vám do Vašeho krásného kraje.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 22,08
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy