Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Byla... chtěl jsem napsat přídavné jméno, které by to všechno vystihlo, ale nejde to. Vlastně je to asi proto, že přesahovala možnosti češtiny. Díky Marku za vzpomínku.

4 0
možnosti
Foto

Jiří, taky bych nebyl schopen přijít na správné přídavné jméno, které by obejmulo její život (který asi vůbec nebyl lehký) a umělecké počínání. I v textu mi různá přídavná jména neseděla, připadala mi nepatřičná, stále jsem škrtal.

0 0
možnosti
MV

Marku, chystal jsem se na vzpomínku, a byl jste rychlejší. Tak nebudu opakovat. Zuzka byla moji kamarádkou, když odešla, řekl jsem : ... tak leť... Dekuju. EU

4 0
možnosti
MV

Proč mi do vzkazu padla vlajka EU nevím, ale Zuzka by určitě nejakej příběh k ní přidala...

4 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za připomenutí této výjimečné zpěvačky s nádherným hlasem a texty, které proniknou až do srdce. Nechce se věřit, že už je to patnáct let...VV

R^R^

6 0
možnosti
MV

Taky jsem nevěřil...

2 0
možnosti
Foto

Byl jsem na několika jejich koncertech, naposledy v olomouckém S-klubu. Normální ženská, ale když se rozespívala, rozkvetla. Nechtělo se mi té zprávě z rádia v autě věřit. Musel jsem zastavit a “vydýchat” to.

Zrovna teď odpoledne jsem si listoval v Tulákovi po hvězdách a teď se mi to spojilo s Vaším blogem. Spojení které mi říká, že kráse není konec. Děkuji

Do posledního dechu

Byli jsme opilí, byli a nebyli

a žili v mechu

Byli jsme opilí, byli a nebyli

nebyli a byli

https://m.youtube.com/watch?v=1KFBy78dYDE

3 0
možnosti
Foto

Je to zvláštní, že mi dnes, jak jsem procházel některé písně a texty Zuzany Navarové, taky přišel na mysl Tulák po hvězdách.

A píseň jste vybral moc pěkně. Je to jako malý vesmír, těch písní je tolik! A kamkoliv sáhnu, najdu něco, co mě chytne......

2 0
možnosti
RE

Písně úžasné! Znám už z Port v 80 letech. Přítelkyně miluje "Tisíc dnů mezi námi" Škoda, že pro mě, milovníka britské cantilleny a balad, country, jižanského rocku a dalších tříakordových fláků v podstatě nehratelné:)) KarmaR^

2 0
možnosti
Foto

Marku, díky za vzpomínku, byla to skvělá zpěvačka, mám doma desku s Nerez, ohranou a stále skvělou. R^

3 0
možnosti
Foto

Je to tak, Tomáši. Vynikající zpěvačka. A myšlenkově velmi živá, pro mne silně inspirativní. Jak se u ní stále obnovují a vracejí některá témata: láska, andělé, nekonečno...

1 0
možnosti
PT

P92e83t39r 85T64o44m51e93k

8. 12. 2019 12:48

Na Zuzanu Navarovou mám i osobní vzpomínku. Jezdili jsme pravidelně autem do Chorvatska a já jsem si vždycky přichystal do auta spoustu hudby na těch tisíc kilometrů. V autě jsme ten rok jeli vlastně tři generace. Hráli Beatles, Sting, Simon a Garfunkel...až přišla na řadu i ona. A od té chvíle a vlastně i na zpáteční cestě už hrála jenom ona a její skupiny. Pak už vešly ve známost její zdravotní problémy, tak jsem jí chtěl aspoň nějak potěšit a popsal jsem ji naší cestu s tím jak nám (třem generacím) tu dlouhou cestu zpříjemnila. Odepsala "To je pěkné, děkuji." A po krákté době zemřela. Posloucháme ji dodnes.

7 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Moc pěkná vzpomínka. Díky!

2 0
možnosti
  • Počet článků 1008
  • Celková karma 23,68
  • Průměrná čtenost 1185x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy