Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Výtvarně působivé!

"Viděti skutečnost tak ostře a naléhavě, jako se to stává ve snu! "

(Josef Čapek: Psáno do mraků).

2 0
možnosti
Foto

Zdeňku, moc zdravím. Vybral jste hezký citát. Připadá mi, že ať otevřu Psáno do Mraků kdekoliv, na kterékoliv straně, vynoří se z ní krásné věci.

Přeji Vám hezké prosincové dny v předsváteční době. Dobré vidění,ve fotografii a ve všem, čím žijete.

0 0
možnosti
JP

Pochvalně mručím nad fotkami. Zvláště ta zrcadlení ve vodě. Spojení světa nad hladinou s tou temnější vrstvou pod. A “krajinky”, kostelík jako k nebi vztyčený prst, plující v moři barev jako loďka mysli v neklidné době. Tichý potlesk autorovi.

1 0
možnosti
VK

první fotka je opravdu hodně zajímavá, mohu se prosím zeptat jak bylo foceno? jinak karma a R^

1 0
možnosti
Foto

Je to odraz na hladině mělkého jezírka, takže zároveň prosvítá jeho dno s kameny.

Dík za zastavení :-)

0 0
možnosti
ZJ

.... no .... pane jo R^!

1 0
možnosti
MP

To je zase tak krásné!R^R^R^. Děkuji moc. A Josefa Čapka miluji jako malíře i básníka :-).

2 0
možnosti
Foto

Zdá se mi, že Josef Čapek je dnes asi dost zapomínán. Jak malíř, tak skvělý literát. Možná je malinko ve stínu světoznámého bratra. Ale když jsem včera téměř náhodou narazil v polici na knížku Psáno do mraků, uchvátila mě. Pár stránek jsem v ní měl založených ústřižky papíru, ještě snad z doby studia. Hrozně rád jsem se k ní vrátil.

Pane Pavlíčku, děkuji a přeji Vám hezký den.

0 0
možnosti
VR

Nejen krásné, ale hlavně poetické! Těším se na další fotky z našeho kraje - z Hané! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1007
  • Celková karma 23,23
  • Průměrná čtenost 1187x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy