Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Pro mě moc hezký výběr fotografií z minulého roku :-)

1 0
možnosti
Foto

Zatmění Měsíce...aaaach...a pak taky všechno ostatní.

Marku, jste prostě s objektivem naprostý génius.

1 0
možnosti
Foto

:-) Jsem jen příležitostný cvakal, sem tam mačkající spoušť fotoaparátu v naději, že tím nenadělá přílišnou spoušť :-)

Ale děkuji Vám moc!

0 0
možnosti
JS

Marku, dík, je to jako vstup do alternativního světa. Zjevně se v něm dobře dýchá:-). Prostě nádherná kolekce.

2 0
možnosti
Foto

Jiří, moc děkuji za přátelskou odezvu. Jsem rád, pokud mé fotografie na Vás působí tak, jak píšete. Mým přesvědčením je, že svět byl stvořen jako dobrý a krásný - A jistě také proto, aby se v něm lidem dobře dýchalo.

Dnes má nedožité 130. narozeniny Karel Čapek, který v eseji "Proč nejsem komunistou" napsal dodnes platná slova:

"Dnešnímu člověku není třeba nenávisti, nýbrž dobré vůle, ochoty, shody a spolupráce, je mu třeba vlídnějšího morálního klimatu. Myslím, že by se s trochou obyčejné lásky a srdečnosti daly dělat zázraky."

0 0
možnosti

R^ Dík za milé pohlazení! :-)

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, Bohumíre :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, tohle bych si dovedl představit na výstavě například ve foyer Národního divadla:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, jsem mnohem, mnohem skromnější, ale je fakt že jedna výstava v Praze bude - aspoň někde na kraji. Ne tedy v Řeporyjích ;-D ale v Řepích ;-D

1 0
možnosti
JN

J61o88s71e92f 58N41i61k60l

9. 1. 2020 9:37

R^moc hezké...mrkněte na michalnikl.com...

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Fotit umíte moc pěkně!

1 0
možnosti
Foto

I50v82a75n 29M61a78r93e41k

9. 1. 2020 9:28

Hezké obrázky, všechny si je pamatuji. . . . . . . Ale jeden mi tam velice chybí. Hádejte který?8-oR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Schválně jsem ji tam nedal! ;-D Ale ve druhé části roku (červenec-prosinec) se možná objeví :-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^Takhle se mi moc líbíte :-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 1010
  • Celková karma 24,31
  • Průměrná čtenost 1183x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy