Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Samá "vokna"??? A černobíle.. Ach... R^V

1 0
možnosti

Fotky mi evokují asi nejvíce jiné grafiky, než B. Reynka - příkladně lepty L. Čepeláka, strukturální grafiku V. Boudníka..., možná i v něčem Tapiése? Paměť je občas děravá...tj. můj náhled je bez záruky.

V současnosti, kdy umění dělá snad každý a vše už je prý umění, mne umění opustilo...nestýská se mi.

1 0
možnosti
Foto

Zdeňku, velice si vážím Vašeho zastavení a děkuji. Mé fotografie jsou jen velmi vzdáleně "reynkovské". Je to jako "ozvěna ozvěny".

A například připomenutí Ladislava Čepeláka se mi líbí. Pamatuji si jej i jeho práci z doby studia na AVU v Praze.

Vzpomínám, kde jen jsem viděl výstavu pozdních Tapiésových prací. Možná v amsterdamském Muzeu moderního umění. A určitě také na jednom benátském Bienále... Obojí bylo už před léty.

0 0
možnosti

Marku díky za černobílé ladění všeho. Bohuslav Reynek do toho sedí nejen jako básník, ale i jako výtvarník. Mám ráda jeho lepty, které skrývají v černobílé vždy tajemství. Petrkov znám dobře ještě z časů, kdy byl Bohuslav malý kluk - já si ho bohužel nepamatuji, je docela možné, že si hrál s námi dětmi z vesnice za mlýnem u haltýře a chodil s námi na maliny. Já tam bývala jako hodně malá na prázdninách u tety. Té patřil ten mlýn. Byly to nádherné časy - maliny nezralé a v potoce pstruzi, co se dali chytit holou rukou. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^V Dano, dík za ty krásné vzpomínky na Petrkov Vašeho dětství.

Přeji Vám krásný den a vše dobré

0 0
možnosti
Foto

Holt cíťa, sluníčkář... :-)

Díky, Horste a moc zdravím

1 0
možnosti
Foto

R^To je moc hezké, Marku, děkuji:-)

2 0
možnosti
Foto

Dík! :-) Přeji pěkný den, Honzo

1 0
možnosti
Foto

Díky za fotky i pana Reynka. Dokonalá symbiosa. R^

1 0
možnosti
Foto

Občas mám pocit, že reynkovských inspirací není nikdy dost. Znal jsem člověka, který do Petrkova jezdíval, když ještě Bohuslav Reynek žil. Měl od něj doma pár grafik, něco úžasného... Tehdy jsem poprvé získal o Reynkovi povědomí

0 0
možnosti

Tak, a já na jednom obrázku vidím k nebi obrácený ženský zadeček. A neřeknu, na kterém :-) To jsou ti Štíři, v každém opoceném okně si najdou ždibec erotiky. Díky, Marku.

1 0
možnosti
Foto

Joo, vím, které okno to je ;-) Ten je tak něžný, že ani nebe se na něj nemůže zlobit

"Byli Štíři,

byli čtyři

a každý z nich

pronikavou intuicí hýří

Pak byl Štír

a ten byl ze Štiřína

to ale už pohádka je jiná."

1 0
možnosti
  • Počet článků 1001
  • Celková karma 21,65
  • Průměrná čtenost 1194x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy