Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Také jsme si doma s Vámi zavzpomínali.V

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za krásnou vzpomínku na Karla Kryla. Musí se, chudák, obracet v hrobě, když to tady vidí. ;-(

0 0
možnosti
JS

Marku, moc hezké a dojemné.

1 0
možnosti
Foto

Kryla máme rádi všichni. Ale když se vrátil, nadšený, že bude pracovat, kdosi mu řekl: "Ty, Karle, zpívej." A pak mu ani nepřišel na pohřeb...

Záměrně nejmenuji, pane T. Ale hořkost cítím dodnes. Pěkný večer.

1 0
možnosti
Foto

Já nevím, mám se opakovat? ;-) ty Vaše fotky jsou perfektní R^

1 0
možnosti

Je pro mně těžké mluvit o Karlu Krylovi i po všech těch letech, co už není. Marku - díky za fotky. Jsou jímavě krásné, jako jeho verše.

2 0
možnosti
Foto

Je to tak, Dano. Poté, co Karel Kryl odešel, bylo pro mne stále těžší hrát jeho písně. Žel, zdá se mi, že ze souboru hodnot dnes vyznávaných se úplně vypařil Krylův etos. Nechtěli jsme slyšet, a tak jsme přeslechli ten prorocky horlivý apel. Důsledkem takové hluchoty je hořkost. Citovaná slova písně Monology jsou možná metaforou k dnešní době.

Kéž bychom mohli někdy v budoucnu, s odstupem času i o Krylovi vyslovit verš "marně jsi neumíral".

Děkuji moc za zastavení, přeji Vám hezké jarní dny.

1 0
možnosti
Foto

Milí přátelé, děkuji každé-každému z vás jednotlivě za přispění do diskuse a za vaše odezvy. V

0 0
možnosti
Foto

Marku, nikdy nezapomenu, jak jsi nám hrál a zpíval na škole jeho písně. Nikdy nezapomenu ani na něj samotného, ačkoliv jednu dobu jsem měla pocit, že je příliš zatrpklý. Bohužel se úkázalo, že moc dobře viděl, co se děje, na rozdíl od naivů, jak jsem byla já. Písně spíš křičel, než zpíval, ale bylo v tom srdce a člověku běhal mráz po zádech. Čest jeho památce a klid jeho bolavé duši. Snímky jako vždy nádherné.

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^V Blanko, moc Ti děkuji za připomenutí těch krásných let let na škole. Byla krásná i přesto, že kolem všude už bujela doba nastupujících normalizátorů. Však jsme taky měli dva-tři "úkazy" i na škole.

Ovšem v těchto dnech se taky těším ze zprávy, že se náš o něco mladší spolužák a kamarád Vláďa Skála podílel u Mosera na profesním růstu excelentního rytce skla, který obdržel tak významné ocenění ve Francii. Těch dobrých věcí je třeba se držet.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1005
  • Celková karma 22,36
  • Průměrná čtenost 1189x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy