Diskuse

Nedělní ráno

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je opravdu krásné ránoR^

4 0
možnosti
Foto

Bohumíre, zdravím a děkuji za nakouknutí :-)

0 0
možnosti
Foto

R^To je něco tedy ovšem:-)

4 0
možnosti
Foto

Fotka na neděli. Hledal jsem "nejakó chetró mešlenko k tem fotočkám, ale fakt mám hlavo prázdnó, nic ně nenapadlo" ;-D Snad jen výpůjčka od papeže Františka, že "naděje začíná od chvíle, kdy člověk přestane myslet jen na sebe"

2 0
možnosti
Foto

Marku:-)R^R^ a přeji pěkný den;-)

5 0
možnosti
Foto

Karle, díky, taky přeji. R^:-)

Bude dobře, třeba ne hned za pět minut, ale bude určitě...

0 0
možnosti

Marku, to je tolik potřebné osvěžení v této době.

Velký dík za tu nádheru!

2 0
možnosti
Foto

Marie, taky jsem si potřeboval "vydechnout" u fotek :-)

Přeji Vám hezkou, pokojnou neděli

1 0
možnosti
JL

Marku, dovolil bych si váš pěkný blog podbarvit písničkou.:-)R^

https://www.youtube.com/watch?v=Xhbyj8pqUao

3 0
možnosti
Foto

Díky, pane Leinere, ta píseň i její grafika, to je něco. Dobře jste vybral. R^

1 0
možnosti
MP

Nádhera, pane TrizuljakuVR^R^R^. Ráno jsem venčil pejsky v polích a skřivánek jásal v modrém nebi :-). Jde jaro, jak psal Jaroslav Vrchlický.

6 0
možnosti
Foto

Dnes je nádherný den, Pane Pavlíčku, ranní procházka musel být skvělá. Ovšem fotografické vyhlížení z vikýře v příjemně mrazivém ranním vzduchu bylo taky perfektní.

Přeji Vám hezkou neděli.

2 0
možnosti
OF

Moc pěkné, a kde je kaple sv.Rocha ? :-(

2 0
možnosti
Foto

;-D Rochnil jsem se s blogem a připravené fotky s Rochem mi ze stávajícího výběru zatím připopovypadly :-) Ale budou, budou. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1010
  • Celková karma 24,32
  • Průměrná čtenost 1183x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy