Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejsem pivar, ale sbihaly se mi sliny. Teda hanactinu nedávám, musela jsem to číst třikrát.

:-) ale nevadí R^

1 0
možnosti
Foto

Musím se přiznat, že sám jen těžko chytám tu krásnou, už málem sto let starou hanáčtinu v básních pana starosty Přikryla

Příště se polepším a přidám k blogu český překlad ;-D

Mějte se krásně, hlavně dobrou mysl a pevné zdraví.

0 0
možnosti
Foto

Francin - zloděj snů ;-) taky bych dal jedno - karma ;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Dočkáme se, Karle! ;-D

Ale bojím se, kolik hospůdek mezitím zkrachuje

0 0
možnosti
Foto

Kromě pohlazení po duši ještě slintám.... pivo je úžasný vynález, lepší než kolo ;-D

2 0
možnosti
Foto

Klasický dvojboj, tedy kombinaci kola s pivem nám zrušili ;-D Ještěže se aspoň na cyklostezkách na jižní Moravě trošičku toleruje košt vína a kolo.

1 0
možnosti
Foto

R^Ještě teď se směju, Marku:-)

1 0
možnosti
Foto

Taky, co jinýho můžeme dělat, Honzo ;-D

Zdravím, držte se!

0 0
možnosti

Když jsem si prohlédla tu první sklenici, pochopila jsem pivaře i fotografa. Je v ní pivně - pohádkový les.;-)

2 0
možnosti
Foto

Česká duše se nezapře. Měl jsem kamaráda malíře, který dělal obrazy, na nichž byly pivovary a sladovny. V jeho pojetí měly malby tajemnou atmosféru málem jako od Kaspara Davida Firiedricha a pivovary na nich vypadaly jako chrámy... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tohle mi, Marku, nedělejte. To točený pivo je od Vás učiněný sadismus. !!

3 0
možnosti
Foto

Tomáši, hned jsem měl dnes ráno šutr v okně, zabalený do papíru s nápisem: "To je za to pivo, lumpe!" ;-D Ale počítám, že jste to tak rychle z Ostravy nestihnul, takže to asi byl někdo z domácích ;-D

Vytáhl jsem ze samé nostalgie fotky z naší hospůdky nacvakané přesně před rokem. Smutek je o to větší, že hospodský tohle už možná nerozdýchá... Jeden to vzdal po zavedení EET, druhý to po něm vzal na zkoušku loni... Tak uvidíme. Přeji Vám krásný den

3 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 22,16
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy