Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma za tu pohodu, která z toho prysti. ;-) vokna jsou perfektní

0 0
možnosti
Foto

I96v88a96n 51M29a78r17e48k

31. 3. 2020 13:44

Super snové obrázky a karma jako vždy.R^ V Jen ? . . . . Ve vzpomínaných letech jsem už na Svk pár let pracoval. Ono to bylo trošku jinak. Ale znáte "lidovou tvořivost",ne? Víte třeba, kdy byl na Karlově mostě největší rachot?

Přeji Vám hezký den a dobré světlo. R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Marku, děkuji za krásná slova a fotografie. Zajímavé objevy v dnu šestnáctém.;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, Soňo, fakt za to nemůžu :-), prostě se zatím každý den něco vylouplo.

Zdravím velice, držte se!

0 0
možnosti

Krásné fotky, ten Dvořákův 4. žalm je zřejmě ze všech nejsilnější, duchovně i hudebně, taky si myslím, že kralický převod je nepřekonatelný.

1 0
možnosti
Foto

Kdysi dávno jsem zaslechl "spory" (myslím, že trochu malicherné), kdo že je větším národním skladatelem, zda Smetana nebo Dvořák. Jsou mi i dnes vzdálené, ostatně myslím, že tohle špičkování už naštěstí pominulo.

Ale k srdci mi velmi přirostl Antonín Dvořák. Miluji například jeho Stabat Mater.

Díky moc za zastavení, přeji pěkný den a stálé zdraví.

0 0
možnosti
Foto

Při čtení nadpisu jsem se lekla, že ležíte na ARO.

0 0
možnosti
Foto

Marku, byl jsem tu hodně spokojený!R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, to mě moc těší :-)!

0 0
možnosti
Foto

Dík za ta krásná zastavení, Marku. Za ta okna do krásy světa.R^

1 0
možnosti

I15v19a78n25a 51L19a77n65c60e

30. 3. 2020 14:17

R^R^R^ Krásné fotky, hlavně :vokno:

1 0
možnosti
Foto

Moc Vám děkuji za příznivou odezvu! :-):-):-)

0 0
možnosti

J10a13n 64P92a59v76l36í55k

30. 3. 2020 13:11

Žalm 23 mám spojený s Biblickými písněmi A. Dvořáka, které skvěle nahrál sólista brněnské Janáčkovy opery Richard Novák (ale i mnozí jiní interpreti). Líbí se mi také kralický překlad tohoto textu (dovolím si ho sem vpašovat): "Hospodin jest můj pastýř, nebudu míti nedostatku, Na pastvách zelených pase mne, k vodám tichým mne přivodí. Duši mou občerstvuje, vodí mne po stezkách spravedlnosti pro jméno své, Byť se mi dostalo jíti přes údolí stínu smrti, nebudu se báti zlého, nebo ty se mnou jsi."

3 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, pane Pavlíku. Připomenutí Biblických písní Antonína Dvořáka mě potěšilo. A kralický překlad je moc pěkný. V mládí jsem ke kralické češtině neměl vztah (možná to bylo věkem), ale zvláště v poslední době objevuji její půvab a hodnotu. "Uvrz na Hospodina břímě své a onť opatrovati tě bude"

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS