Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A právě mi začíná krásný víkend. I díky Vašim fotkám. Marku zdravím.R^

1 0
možnosti
Foto

Moc Vám přeji krásný víkend, Dano.

Držte s! :-)

0 0
možnosti
Foto

Tekutá nádhera, Marku.R^

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, moc děkuji. Přeji Vám pěkný a pokojný den.

A "blogosféra" je super, těším se.

0 0
možnosti
Foto

Den osmnáctý? To už se izolujeme tak dlouho?8-o

2 0
možnosti
Foto

Prosím, neberte to doslovně na moji osobu. Začal jsem psát tuto řadu, když vláda vyhlásila zesílená karantenní opatření pro celý stát. Je to stav "karantény" nás všech, k němu píšu.

Za nedorozumění se omlouvám a přeji krásný den :-)

1 0
možnosti
Foto

Davide, dík! A držím palce. :-)R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Marku, pokud máš přístup na FCB, zajdi ke mně. I kdybys neuměl ani slovo německy, ten Bavorák nakazí smíchem dřív než KOROŇÁK. Jak on si užívá karantény při čtení dopisu z karantény ženě. Já myslel že smíchy puknu. Tak jsem se v životě ještě nikdy nesmál. Žena přiběhla z kuchyně, myslela že mi přeskopčilo. Hezký den!;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Horste, zkusím nakouknout. Z psaného textu v němčině pochytím poměrně dost, s mluveným slovem a zvláště s rychlými situačními hláškami asi budu mít problém.

Zdravím a děkuji za zastavení

0 0
možnosti
Foto

Trávit karanténu ve vikýři umíte jen Vy.;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Objevil jsem ty možnosti, když jsem musel rozebrat a znovu postavit bortící se komín. A teď se to hodí ;-D

A mezitím mám přímo neuvěřitelné úspory, za březen ani korunu za benzín do auta!

2 0
možnosti
KT

Poslední dobou se mi zdálo, že se trochu opakujete, ale teď, tímhle seriálem, jako byste v sobě otevřel nové okno.

Ty fotky jsou úžasné.R^R^R^Každý den.

1 0
možnosti
Foto

To je pravda, že když valím den za dnem blogy s fotkami, nevyhnu se opakování.

Kláro, moc děkuji za Vaši milou reakci na fotky R^:-):-):-)

0 0
možnosti
JV

Vždy se těším na Vaše fotovycházky do vikýře, a tím pádem i do kraje, jenž je i můj..

2 0
možnosti
Foto

Mám takový vikýř, jaký mám, (mohl bych si přát vyšší, ale to by ode mne byla rozmařilost). Takže do Holomóca nedovidím, snad jen na komíny nebo na střechy a věže několika nejvyšších budov. A navíc tam teď ani neCovidím. Ale přeji Vám pevné zdraví, pane Varguliči. Ať se Vám ta mrška malá neviditelná vyhýbá.

0 0
možnosti
JL

Svítání, je brána skrýší.:-)R^

Vikýřník se skrývá ve vikýřích. Je jako dlouhý stín, jako temný pavouk, který občas, když je ta pravá chvíle, na vás zařve, HÚÚÚ! Ale je mu občas smutno a je taky zvědavý.

3 0
možnosti
KT

Moje oblíbená, možná nejvíc z celé knížky.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1001
  • Celková karma 21,65
  • Průměrná čtenost 1194x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy