Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Objevují objevené. 珞

Modlidbu za vodu jsem teprve před časem objevil s Pavlicovou hudbou a přes to Skácela. A další je tady také moc pěkné! Díky!

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ V Skácelovu poezii objevuji znovu a znovu a s Pavlicovou hudbou je často až geniální.

Když přišla zpráva, že Jaroslav Seifert obdrží Nobelovu cenu za poezii, komentoval to tak, že je u nás několik dalších básníků, kteří by si ji zasloužili, snad zmínil Vladimíra Holana, ale určitě to této vysoké klasy patří i Jan Skácel.

0 0
možnosti
Foto

Marku, jako vždy krásné fotky a moudrá slova. U Modlitby za vodu mi někdy běhá mráz po zádech, je to skvělý "Pavlica".

1 0
možnosti
Foto

To je taková krása, Marku. Máte cit pro poezii. Jsem moc ráda, že si tu můžu přečíst tak čisté verše.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Milí přátelé, nestíhal jsem reagovat na vaše vlídné vzkazy jednotlivě. Moc vám všem děkuji. A mám radost, protože i u nás už začalo pršet. Zatím ne nějak vytrvale, ale každá kapka je dobrá. A bezpochyby na tom dešti nemá můj blog žádnou zásluhu, to bych byl troufalý něco takového si vůbec pomyslet ;-D

0 0
možnosti

Přidám se k příspěvku pana Pavlíčka, který ocenil blog stejně jako já.

R^:-)V

2 0
možnosti

Tak tohle je opravdu úchvatné, pane Trizuljaku R^R^V. Obrázky i verše a komentář. Jedním slovem nádhera:-).

6 0
možnosti
Foto

Pane Pavlíčku, moc se mi z těch dvou japonských básní líbí ta krátká:

"poslouchají jen podzimní déšť

takoví jako já"

Děkuji a přeji vše dobré.

1 0
možnosti
Foto

Jsem tu první a velice spokojený!R^R^

2 0
možnosti

Já taky jsem velice spokojený. i když nejsem první.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 22,08
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy