Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, udržuješ nás svými blogy bojeschopnými proti současnému nepříteli. Děkuji a hezkou neděli bez sekačky! R^R^:-). Kamila je mladá, možná ani neví, že Rudolf Cortéz kdysi zpíval Španělskou zemi já mám rád, o Španělsku si zpívám... atd.

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Horste, v neděli jsem se pěkně oháknul a byl jsem za sekáče. ;-DŽádná sekačka, to zase nechám na pracovní dny

0 0
možnosti
Foto

... pohladilo, Marku, i stou krásnou duhou, která se, tuším, objevila ve stejném čase snad nad celou republikou V

1 0
možnosti
Foto

Asi to znamení potřebujeme, Štěpánko V:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za zastavení a moc zdravím. Jste stále ve Španělsku? A jak je tam teď, už ten čínský mor ustupuje?

1 0
možnosti
Foto

R^Krasne fotky, Marku. A na Sabbathech jsem "vyrustal":-)

1 0
možnosti
Foto

Když jsou dobří, tak s tím zkrátka nejde nic dělat ;-D

1 0
možnosti

Krásné jako vždy, pane TrizuljakuR^R^R^V. Možná ještě hezčí:-). Ale - a to se omlouvám - nikdo nemůže být lepší než Sabbati;-D. To víte, vyrostl jsem na nich:-). Hezké dny!

2 0
možnosti
Foto

;-D Tak to je jasné! ;-D

Jen prostě existuje taková krásná česká povídačka, že klucí od Sabbathů říkali o Marii Rottrové, že to zpívá líp než oni...

1 0
možnosti

U nás .... 3x denně prší krásně .... a příroda se zelená .... R^

2 0
možnosti
Foto

U nás za dva dny úplně příšerně vyhoukla tráva. Málem jsem dnes na zahrádce zavařil sekačku :-) Ale zavařované sekačky nejsou jedlé, tak jsem toho raději zavčasu nechal. ;-D

0 0
možnosti
Foto

J29a37n 43Š39i14k

2. 5. 2020 15:23

Každý by si měl pustit písničku a pak se teprve podívat na fotky, tak moc všechno ladí dohromady i s Vaším textem pane Marku. Krásný víkend :-)

1 0
možnosti
Foto

Ta písnička je krásná, dnes jsem si ji přes den broukal skoro stále.

A obě verze jsem si taky několikrát pustil. Jak originál, tak Marii Rottrovou.

0 0
možnosti

Blog jako vždy dobrý, fotky ještě lepší, Nó, zase je ovšem všechno jinak ! Den 1. května již není Svátkem práce, či zamilovaných pod střešní ! Nu, i ta Bible by se měla přepsat ! To datum je dnem zázraku ! - Jak známo, Severokorejský vůdce obhlížel stav zemědělství a trefil jej šlak. Byl tři týdny nezvěstný a spekulací plno. Dne 1.5 došlo k Zmrtvýchvstání a vůdce šel zahájit provoz, chemické fabriky ! Usmíval se a odpovídal. "No co by, při srdeční příhodě jsem se uvedlo do stavu spánku - Sám sebe pooperoval a zjevil jsem se" ! Toto zjevení, (neboli revelace), je jasným důkazem jeho božského původu. Mělo by se zahrnout do kalendáře a našich školských osnov ! Jaký první máj, nějaké hrdličky a lásky čas ... ? :-)

1 0
možnosti
Foto

To je takové korejské státní náboženství. Přepsali Bibli. Všude, kde bylo slovo Bůh, nahradili je slovem Kim 8-o

1 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 22,03
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy