Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky! Moc zdravím a děkuji za zastavení. :-)

0 0
možnosti
MP
Foto

Stehlíci jsou krasavci nevídaní, Ale neviděl jsem zatím sýkorky modřinky, Ono se to různě střídá. jako na vlnách. Je taky méně konopek a zvonků. :-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Nádherné ptactvo:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ptactvo nebeské je vždy hodné obdivu. Tolik radostného zpěvu a neutuchajícího optimizmu života se hned tak nevidí. A navíc mám často pocit, že v chování a také ve vzhledu ptactva se zrcadlí Boží smysl pro humor :-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Marku, krásné fotky. To nešlo jinak než za karmu. R^

1 0
možnosti
Foto

Díky! Dopoledne jsem se s fotkami potrápil ;-D, ale nakonec se všechno podařilo dát do pořádku

1 0
možnosti

Marku, díky za přírodu, i krásné texty!

1 0
možnosti
Foto

Marie, taky děkuji. :-) Fotky jsem poskládal už včera a texty jsem nechal dozrát do druhého dne. Snad to tak bylo dobře, některé nápady přišly až ráno, s odpočatou myslí...

1 0
možnosti
  • Počet článků 1009
  • Celková karma 23,95
  • Průměrná čtenost 1184x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy