Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zase se mi to líbilo.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád, pokud je to tak... Dík za nakouknutí V

0 0
možnosti
VN

Ptactvo nebeské je hezké ....

a ty mraky, jsou hezký taky .... R^

1 0
možnosti
Foto

Poděkování Vám píšu

do nebeských dálav

nad oblaky ...

0 0
možnosti
Foto

Děkuji a přeji Vám pevné zdraví. Snad už bude líp, všude v těch tolik zasažených zemích... :-)

0 0
možnosti
MK

Ten ptáček v dešti s otevřeným zobákem je prostě fantastický.

1 0
možnosti
Foto

Trochu mi připomíná Munchův slavný obraz Výkřik. Ale je to jen asociace...

Dík a zdravím!

0 0
možnosti
NP

Velká nádhera, fotografie nebe jsou úchvatné a ptáci jsou pastvou pro oko. Píšete i hezké verše. Včera jsem obdivovala Vaše vitráže i jiné umělecké předměty ze skla. Chtěla jsem se zeptat, jestli někde vystavujete, moc ráda bych se přišla podívat V

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za milá slova V

S vystavováním je to teď v tuto chvíli trochu obtížnější. Ale věřím, že situace se brzy zlepší. Určitě pak dám vědět.

0 0
možnosti
Foto

Chlape, děláš dobrou práci, děkuji!R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, často si vzpomenu na hlášku z jednoho westernu. S saloonu mlátí do klavíru nějaký chlápek a má tam zavěšenou ceduli: "P.T. obecenstvo se zdvořile žádá, aby na pianistu nestřílelo. Dělá co může" :-D

Dík za nakouknutí!

1 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 21,53
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy