Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Myslím ta poslední.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

To byla krásná mňamka...mockrát děkuji. V

0 0
možnosti
Foto

Bohumíre, zdravím a díky! :-):-):-)

0 0
možnosti
MS

Nádhera jako obvykle. R^

Ke dvěma fotkám lze připojit modifikované: Jsou věci mezi napájením a zemí...

1 0
možnosti
Foto

Ach, ty asociace! Napájel jsem se takhle jednou navečer na zahradě lahváčem, když jsem kopal jezírko na jímání dešťové vody. A teď skoro dva dny vytrvale pršelo, ale jezírko ještě hotové není, jinak by ho déšť krásně naplnil. Ovšem sedět na zahradě, večer a jen tak bloumat když už padá šero, to je krásné napájení (i bez lahváče). :-):-):-)

Přeji Vám hezkou neděli

0 0
možnosti
Foto

Co dodat... Nádhera :-)

1 0
možnosti
Foto

Přeji krásnou neděli, Soňo. A dík! :-)

0 0
možnosti
Foto

Já to prostě nechápu.:-/;-(

Vy vyfotíte pole - a je to KRÁSA.

Já vyfotím pole - a je to POLE.:-)

4 0
možnosti
PJ

P85e85t25r 39J62í17l15e40k

23. 5. 2020 5:44

Jsem na tom podobně...

1 0
možnosti
Foto

Přeji Vám hezkou a pokojnou neděli, pane.

0 0
možnosti
NP

Každý Váš blog, fotografie i verše mi zpříjemní den a připomene,

jak je život kolem nás krásný. Tentokráte jsou fotografie úžasné. Děkuji V

2 0
možnosti
Foto

Mám to přesně tak, je to balzám na duši :-)

2 0
možnosti

Marku, jak se Vám podařilo tak krásně zvlnit ten zelený terén? Zase je to soubor úchvatných obrázků a smysluplných textů.

Díky za zmínku o T.Špidlíkovi. Ač jsem nevěřící, jeho jsem měla moc ráda. Vzdělaný, vyrovnaný a moudrý člověk.

To ostatně potvrzuje i uvedený text.

1 0
možnosti
Foto

Marie, někdo z mých kamarádů poznamenal, že tamní krajinou asi chodil nějaký obr a občas zakopl o koberec.

A s Vaším náhledem na Tomáše Špidlíka velice souzním. Byl to také člověk velice radostný a jiskřící humorem.

1 0
možnosti
MP

NádheraR^V. Pražský rodák Rilke patří také k mým oblíbencům:-).

1 0
možnosti
Foto

Ach ano, pražští rodáci - jak z doby za Rakouska-Uherska, tak ti po válce, za první republiky... Mnohé z nich obdivuji, byly to fascinující osobnosti. Prostě "pražská kavárna" :-) nejvyšší kategorie.

Je velká škoda, že rozdivočelé dvacáté století zničilo tu skvělou a velmi plodnou symbiózu několika kultur v českých zemích

Moc zdravím a přeji hezkou neděli.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 21,52
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy