Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J96o19s50e48f 66B67á37r64t61a

24. 6. 2020 12:28

Přijde Hanák v Praze do obchodu a říká: Já bych chtěl Koló. Pane kola ne vedeme. Když ne máte Koló, tak mi dejte Mirindó.

5 0
možnosti
Foto

Horší pozdvižení bylo, když přišel Hanák v Praze do železářství a říkal, že be chtěl takovy te "naftáke" ;-D (naftový kamna)

2 0
možnosti
Foto

Citlivé i smějící se duše si opět pochutnají :-)

3 0
možnosti
Foto

Moc v to doufám, Filipe. Zdravím a přeji pěkný večer :-)

1 0
možnosti
Foto

Marku, jednou NOBELOVKU určitě dostaneš. Teď přeji aspoň hezký den!R^;-D

3 0
možnosti
Foto

Horste, proč chtít malé cíle, když si můžeme klást velké ;-D

Nobelovku bych bral jedině v případě, že by se mi podařilo prosadit hanáčtinu mezi přední světové jazyky ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
ZS

Jako vždy, oku lahodící a duši hladící. R^V

4 0
možnosti
Foto

Milý Marku, udělal jste mi po ránu radost, protože pokochat se skvělým obrazem i slovem pro mě hodně znamená. Děkuji a přeji pěkný den!!!R^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Zdeňko, děkuji moc a posílám opožděné přání k svátku :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D to mi ten den krásně začíná. A myslím to vážně :-)

Děkuji, pane Trizuljaku V

5 0
možnosti
Foto

Díky! Tak Vám přeji, ať máte celý den pěkný, paní Jandová :-)V:-)

0 0
možnosti

Marku, to je zase nádhery na jednom místě. Dnes mě okouzlilo "zátiší na okně". Kouzelná barevná kompozice.

Stínohra. Bronz...taky moc pěkné.

Jen...co je to...ošeskama, prosím?:-)

2 0
možnosti
Foto

Že by ušiskama, tedy ušima?

1 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 21,66
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy