Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) Dík za nakouknutí. Čtu rád Vaše blogy, ale zatím jsem moc nestíhal zastavit se občas v diskusi

0 0
možnosti
OS

Již se těším na Tvé fotky v olomoucké Redutě.R^

1 0
možnosti
Foto

Oldo, mám fotky nachystané, taky se těším! :-)

0 0
možnosti
JP

Je to všechno podvod, ty fotografie, koláže z Photoshopu z fotek postahovaných z internetu. Nic takového v přírodě neexistuje. Skandál. Tak mě to rozčílilo, že jsem pro vás hlasoval ve finále Bloger roku, Marku. :-) Pod heslem pro dnešní nelehkou dobu: Na duševní zdraví - Marek lékař pravý.

1 0
možnosti
Foto

Marku, u tebe jsem vždy spokojený R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, to možná bylo heslo živnostníků už za první republiky: "Vaše spokojenost, náš cíl!" :-);-):-)

Dík za nakouknutí

0 0
možnosti
Foto

Marku, krásné. Vkládání fotek do blogu někdy bývá záludné. ;-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Soňo, to je pravda, někdy se s tím docela natrápím. Už mám tendenci upravit fotky před vložením tak, abych navýšil jas a barevnou sytost... A ta roboticky nastavená komprimace to potom stejně zmasakruje ;-D

0 0
možnosti
JT

J12i82r88i 65T97i37c29h14y

13. 9. 2020 17:33

Kdyz ctu to zpevne nareci, napadlo mne, ze kdyby se byval objevil hanacky Stur, mohli jsme mit hanacky spisovny jazyk a hanacky narod. Podobne se slonzaky mluvicimi doma po nasem jsme mohli mit slezsky narod. Ted uz vime, ze par prispevatelu, zijicich na Morave, nejsou Cesi, ale moravane (;-D). Chodove se jiste take brzy prihlasi. Asi to pronikne do Nemecka, Bavoraci nebudou Nemci.

1 0
možnosti
Foto

Znám lidi, kteří při slavném sčítání obyvatelstva počátkem 90. tet psali do kolonky "Národnost" Hanácká ;-D

0 0
možnosti
Foto

I48v75a78n 71M77a30r88e13k

13. 9. 2020 15:55

Karma pane TrizuljakuR^R^R^..... Ale gde só te žabe a gde je krasojezdkyně? 8-o;-(

1 0
možnosti
Foto

Kdebe nebele rebe, bele be žabe! ;-D

Krasojezdkyně by s jistě zasloužila samostatný blog

0 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 22,23
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy