Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

R^

Jsem otřesen tím, jak Filip Vojtěch vědomě svým ovečkám o restitucích lže a jak mu to naši občané baští! Bohužel však stejně jako komunisti lžou o restitucích i babišovci, okamurovci a někteří sociální demokraté! Lžou vědomě? Asi ano, protože skutečné informace kolují spolu s desinforamcemi již řadu let!

:-)

6 2
možnosti
Foto

Sprostota a lhaní je u komunistů součástí jejich "genetického kódu"

6 1
možnosti
JS

Velice souhlasím. Jen mě mrzí, jak to naši občané myslí s demokracií a právním státem, když z různých diskusí i z postojů stran vyplývalo, že většina našich občanů se zdaněním církevních restitucí souhlasí.

5 0
možnosti

Bohužel, vědomí o liberální demokracii je u našich občanů velmi nízké! Ostatně ani naši politici nedodržují demokratickou dělbu moci! :-)

3 1
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

7 0
možnosti
JN

J14o14s73e63f 45N95i39k62l

16. 10. 2019 8:24

..."Gott mit uns"...

1 2
možnosti
Foto

Ano, ať je s Vámi. Potřebujete to.

Přeji Vám vše dobré

1 0
možnosti
Foto

Souhlas a karma, pane Trizuljaku. Já jsem až nyní zjistila, že jsem napsala blog na stejné téma, ale je to z trochu jiného úhlu pohledu, tak jsem se rozhodla ho zveřejnit. :-)

8 0
možnosti
Foto

Dobře, že jste napsala, paní Jandová R^R^R^

Zdravím, přeji Vám hezký den

4 0
možnosti
KM

Skutečně šlo o jednu z nejhorších podlostí po roce 89 ́ a Ústavní soud nastavil zrcadlo všem kteří se nám snaží vnutit myšlenku, že justice je ovlivnitelná mocí.

Karma Vám, i poděkování ÚS.

Již včera pozdě večer jsem navštívil zdejší Vaše stránky a četl zde jeden hřejivý příspěvek, který autenticky popisoval jak radostně včera slavili tuto událost v nějakém církevním sboru, který jsem zde již teď ráno neměl možnost znovu přečíst, aby mě upřímnými slovy toho diskutujícího zahřál.

Nechápu proč zmizel, a proč jste jej smazal?

3 0
možnosti

Nejhorší je, že naši komunisti, okamurovci, babišovci a někteří sociální demokraté přímo útočí na postatu demokracie, když vyjadřují svoji nedůvěru k soudním institucím. Votěch Filip odkonce tvrdí, že Ústavní soud je podřízen nějakým vládním skupinkám u nás! To je pro demokracii a naši svobodu velmi nebezpečné!

!!

6 1
možnosti
MB

Pořady o šlechticích, jsou výtečné. Je otázka, co si kdo vybere. Bydlím v tom podzámčí, nelíbí se mi to. Řešení existuje, vyskočím na rudo husitský vůz a jedu dějinami. Dojedu až do r. 1948. Mám v tom jasno - Nespravedlnosti je kopec ! Oni mají - já nemám ! Absolutně nebádám, co dělali mí předkové - Dějiny začaly právě teď ! Jdu konat dobro ...

Dobro konám, tak, že osvědčeně konám zlo. Předpokládám, že soudružka hraběnka se nepřidá, soudruh živnostník se sedlákem, asi rovněž nikoliv. Na Faře nemám ZO KSČ, ani Odbory - asi budou vzpurní ! Nic se neděje, oloupím je, s odporem počítám - budu jim Diktovat. Vymýtím hospodáře a objeví se všelidový vlastník. Ten nadšeně buduje, bez problémů provrtá i Gobelín ze 16 století, protože tudy - vedu dráty pokroku. Všem , tedy i prasatům se daří - Už bydlí na Zámku ! Všelidovost přejde do očekávaného - To, co jsem ukrad nejsem schopen ani udržovat - Vymýtil jsem tradice, ducha hospodářova. i vzdělanost a způsobil tak mega škody ...

Asi bych se měl stydět ! pojem ovšem neznám, naopak ! K rudé připojím oranžovou, pomatené Samurajské pohrobky i populisty, co říkají Ano ! Objevil jsem Perpetum dobra - Co jsem ukrad (je sice kostrbatě navráceno), nicméně to ještě mohu i Zdaňovat ! Opět to dělám, aby se lépe žilo - Pro lid ! Neslyším hlasy o šílenství, o nemravnosti, o mezinárodní ostudě ! Proč taky , objevila se šlechta nová ... !

Pravda, nemají šlechetného ducha - jsou nízkého, zemanovského původu. Nadějněji to vypadá s novodobou šlechtou - Rudou ! Co soudruh čelní = To milionář ! Jaké zámky ? Již se bydlí na hnízdech s čápy ! Jaké poddanství ? Již je zde je svobodný dělník, živnostník, sedlák, který jej ze svých daní sponzoruje ! A církev se opět hodí ! V pondělí podepíši Zákon o jejím znovu ožebračení a v SOBOTU si jdu sednou do Katedrály svatého Víta - Samozřejmě, do první řady ... ! (To není možné - Je) ... :-)

.

2 0
možnosti
Foto

Ach jo, bohužel je to možné.

Dík za dobrý komentář, pane Bučku.

Připojím bajku: Soused ukradl mému dědovi kolo, třicet let o něm nikdo nevěděl, kde je. Ten dobrák ho měl hozené na dvorku, venku na dešti. Když kolo totálně zrezivělo, tak se po třiceti letech soused ozval, že bych se pro ně mohl stavit. Co na tom, že už je to jen šrot do sběru, ať si to pěkně seberu a odnesu. Ale že mu musím zaplatit za to, že kolo držel u sebe a zabíralo mu místo na dvoře. A mezitím po vsi vytruboval, že prý jsem chamtivec, který baží po bicyklu. ̈a že se u věřícího nesluší, aby chtěl majetek" ;-D

Tož asi tak

4 0
možnosti
Foto

Tomáši, teď před chvilkou jsem zahlédl Váš nový text, jdu nakouknout. Přeji dobrý nový den :-)

2 0
možnosti
PL

P41e84t46r 78L58a86n20g14e45r

16. 10. 2019 5:41

Dalo se to čekat, že tenhle nesmysl stopne ústavní soud. R^

6 0
možnosti

To není jen nesmysl! To byl test komunistů, co všechno si mohou dovolit, zda už nadešel čas dalšího Vítězného Února! !!

4 1
možnosti
  • Počet článků 1006
  • Celková karma 22,31
  • Průměrná čtenost 1188x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy